آغاز ثبت‌نام دومین كنگره دانش‌آموزی زیست‌پزشكی

آغاز ثبت‌نام دومین كنگره دانش‌آموزی زیست‌پزشكی


دومین كنگره بین‌المللی دانش‌آموزی زیست‌پزشكی به عنوان پرمخاطب‌ترین كنگره بین‌المللی دانش‌آموزی در ایران، با رویكرد توسعه پژوهش در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین با هدف اجرای اصل عدالت آموزشی با همكاری دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، فرهنگستان علوم پزشكی، كالج اویسنا، دانشگاه كوفه، دانشگاه كاتب و... آبان امسال به صورت مجازی (غیر حضوری) و رایگان برگزار می‌شود.
به گزارش جام‌جم در این رویداد، تازه‌های علمی دانشمندان و پژوهشگران بزرگ و مطرح جهان و همچنین جدیدترین دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان، در موضوعات علمی بر اساس محورهای سرطان، سلول‌های بنیادی، ژنتیك، فناوری نانو و میكروب‌شناسی به شكل ارائه مقاله در قالب سخنرانی یا پوستر در اختیار دانش‌آموزان و دبیران قرار خواهد گرفت و به دانش‌آموزان برتر سال برای اولین‌بار در كشور، تندیس بین‌المللی اعطا خواهد شد.
علاقه‌مندان شركت در این كنگره بین‌المللی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی
student.jcbcongress.com به طور رایگان در كنگره ثبت‌نام كرده و مقالات خود را تا 13 مهر ارسال كنند. ارسال مقاله برای شركت در كنگره الزامی نیست. همچنین دانش‌آموزان و دبیران می‌توانند با ثبت‌نام در كارگاه‌های اختیاری و مجازی كنگره، از محتوای تئوری و علمی كارگاه‌های مختلف استفاده كنند.