انتصاب رؤسای بنیاد مستضعفان و كمیته امداد از سوی رهبر انقلاب

انتصاب رؤسای بنیاد مستضعفان و كمیته امداد از سوی رهبر انقلاب


حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در احكام جداگانه‌ای مهندس پرویز فتاح را به ریاست بنیاد مستضعفان و مرتضی بختیاری را به ریاست كمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب كردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن احكام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌ا... الرحمن الرحیم
جناب آقای مهندس پرویز فتاح دام توفیقه
با پایان گرفتن دوره مسؤولیت جناب آقای مهندس سعیدی‌كیا در بنیاد مستضعفان و با تقدیر و تشكر فراوان از مدیریت پرتلاش و مبتكرانه ایشان، جنابعالی را برای مدت پنج سال به ریاست آن بنیاد و آقای سعیدی‌كیا را به ریاست هیات امنای آن منصوب می‌كنم.
اهم توصیه‌های اینجانب اولا اهتمام به توانمندسازی تهیدستان و مصروف كردن این امانت ملی در جهت آبادانی و پیشرفت جامع مناطق محروم و ثانیا رعایت دقیق بندهای اقتصاد مقاومتی و ثالثا به‌كارگیری نیروهای جوان و متخصص و انقلابی و جریان‌سازی فعالیت جهادی در همه بخش‌های این بنیاد است.
توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌كنم.
سیدعلی خامنه‌ای / ۳۱ تیر ۱۳۹۸
بسم‌ا... الرحمن الرحیم
جناب آقای سیدمرتضی بختیاری دام توفیقه
اكنون كه جناب آقای مهندس فتاح به مسؤولیت دیگری منصوب شده‌اند، به پیشنهاد هیات امنای محترم و با آگاهی از صلاحیت‌های دینی و اخلاقی و مدیریتی جنابعالی، شما را به ریاست كمیته امداد امام خمینی منصوب می‌كنم. توجه به محورهای مذكور در حكم مدیریت آقای فتاح، توصیه حتمی اینجانب است. تأكید می‌شود كه دو محور: توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهیدست و رعایت كرامت و حرمت كمك‌شوندگان را در صدر اقدامات خویش قرار دهید. بهره‌گرفتن از همكاری نیروهای جوان و مؤمن و انقلابی توصیه مؤكد دیگر اینجانب است.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌كنم.
سید‌علی خامنه‌ای / ۳۱ تیر ۱۳۹۸