حق با شماست

حق با شماست

#  سطل _ آشغال _ سیار
کیان از تهران:
در خیابان جمالزاده جنوبی خیابان  چنگیزی به سمت خیابان کارگر سطل آشغال مکانیزه گذاشته‌اند،اما از آنجا که محل مناسبی برای آن در نظر نگرفته‌اند مدام در سطح خیابان جا به جا می‌شود به همین دلیل  چرخ‌های آن نیز شکسته. از شهرداری درخواست داریم مراقب بیت المال باشد.

#  معافیت _ پزشكی
شیرزادی از قم:
كسانی كه معافیت پزشكی دارند به‌سختی كار پیدا می‌كنند یا هیچ سازمانی به این افراد مجوز كار نمی‌دهد. تكلیف این افراد چیست؟

#  كاشت _ درخت
بلقار از تهران:
از شهرداری منطقه 19 درخواست می‌شود به حاشیه و كناره‌های خیابان شهید زلفی كه فضای مناسبی برای كاشت درخت و پارك دارد، رسیدگی كنند.

#  گلایه _ موتورسوار
مستعد از تهران:
پلیس محترم راهنمایی و رانندگی موتورسیكلت‌های سطح شهر را كه خیلی از آنان با همین وسیله نقلیه امرار معاش می‌كنند، جمع‌آوری و به پاركینگ منتقل می‌كند. بهتر نیست به‌جای قوانین قهری، رانندگان را به عمل به قوانین با مشوق‌های مناسب تشویق كنند؟

# سطل _ زباله
پویا از تهران:
تاخیر در زمان شست‌وشوی سطل‌های زباله در تابستان باعث بوی نامطبوع و موجب آزار و اذیت ساكنان محله‌ها می‌شود.

#  بهداشت  _ جگرکی
اطلسی از تهران:
اخیرا دستفروشان در كنار خیابان‌های اسلامشهر اقدام به فروش غیربهداشتی دل و جگر می‌كنند و متاسفانه نظارتی بر عملكرد غیرقانونی این افراد وجود ندارد.

# خرابی _ پل عابر
فراهانی از تهران:
پل عابر پیاده برقی ابتدای خیابان وحیدیه واقع در خیابان دماوند چند وقتی است خاموش است و
رفت و آمد را برای شهروندان بسیار سخت كرده است.

#  گرانی _ سراسری
طالبی از همدان:
گرانی گوشت قرمز و لبنیات كم بود حالا مرغ نیز دوباره گران شد. ناگفته نماند هر چند روز قیمت یكی از محصولات كشاورزی نیز افزایشی سرسام آور دارد.