حسینی: همه به‌دنبال آسیب زدن به پرسپولیس هستند

حسینی: همه به‌دنبال آسیب زدن به پرسپولیس هستند

سیدجلال حسینی، كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی‌ها كه زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد از راه‌های دیگر وارد شده‌اند تا به ما ضربه بزنند و همه می‌دانیم موج جدید فشارها در راه است و روزهای سختی را در پیش رو داریم.
حسینی درباره مصدومیتش به فارس گفت: در تركیه متاسفانه مشكل كوچكی برای پایم پیش آمد؛ اما موضوع خیلی مهم نبود، هرچند كالدرون به من گفت خیلی آرام به شرایط نرمال برسم و عجله‌ای نكنم. الان هم خدا را شكر خیلی وضعیت بهتری دارم و با آغاز تمرینات كار خودم را انجام می‌دهم؛ اما به هر حال باید مراقب باشم مصدومیتم تشدید نشود.
كاپیتان اول پرسپولیس درباره شكست مقابل سایپا در جام شهدا گفت: اینها بازی‌های تداركاتی است و اسمش روی خودش هست. باخت در بازی‌های تداركاتی مهم نیست. 
مربیان برای شناخت نسبت به تیم خودشان این بازی‌ها را برگزار می‌كنند. من از هواداران پرسپولیس می‌خواهم مثل همیشه از تیم حمایت كنند و كنار هم باشند؛ چراكه به نظر من الان سخت‌ترین روزهای پرسپولیس 
است. 
قطعا همه می‌دانند چه مشكلاتی داشتیم و الان هر كسی به هر طریقی به‌دنبال این است به پرسپولیس ضربه بزند، اما هواداران باید در كنار هم باشند و از تیم حمایت كنند. مشكلات در طول فصل قطعا بیشتر از الان خواهد بود؛ چراكه برخی‌ها همه تلاش خود را می‌كنند برای پرسپولیس حاشیه بسازند و این وظیفه هواداران است با حمایت از پرسپولیس این اجازه را به آنها ندهند. همه باید با هم متحد باشیم و برای موفقیت پرسپولیس بجنگیم. الان موج جدید دشمنی‌ها به راه افتاده و مطمئنا هدف آنها با شروع لیگ اوج خواهد گرفت و چند ماه آینده را نشانه گرفته‌اند. پشت ما در این میان به حمایت هواداران گرم است.
حسینی درباره پایان كدورت‌ها با محسن خلیلی گفت: با محسن خلیلی چند سال هم‌بازی بودم و با یكدیگر دوست و رفیق هستیم؛ اما در این بین برخی‌ها اختلافاتی را به وجود آوردند و هدف آنها ضربه زدن به پرسپولیس بود.