نَقل

نَقل


بیوك میرزایی، هنرمند پیشكسوت رادیو، تأتر، سینما و تلویزیون در مصاحبه‌ای با رادیو نمایش حمایت خود را از نسل جوان هنرمند اعلام كرد.
این هنرمند مردمی در این باره گفت: ما عاشقان نسل جوانی هستیم كه ادامه‌دهنده ماست، نسل جوانی كه با دیدن، مطالعه كردن و تلاش زیاد، تلاش می‌كند پا به پای نسل قدیم، توانمندی‌هایش را نشان بدهد. در حال حاضر نسل جوان ما بسیار فعال‌تر از نسل گذشته حركت می‌كند و این روزها در میان جوانان، نابغه‌هایی را می‌بینیم كه تلاش بسیاری برای رسیدن به خواسته‌هایشان انجام می‌دهند و نباید نادیده گرفته شوند.
این بازیگر صاحب‌نام درباره بخش مردمی سومین جشنواره نمایش‌های كوتاه رادیویی «نوایش» افزود: برگزاری جشنواره‌های این‌چنینی، بهترین فرصت برای نیروهای غیرحرفه‌ای است كه توانایی خودشان را محك بزنند تا بتوانند خودشان را به گروه‌های حرفه‌ای نشان بدهند.
وی درباره نمایش‌های كوتاه رادیویی گفت: در ده سال اخیر در كشورهای پیشرفته، آثار نمایشی كوتاه بسیار منسجم‌تر از گذشته شده‌اند و مورد توجه قرار گرفته‌اند نمایش كوتاه مانند شعر است، موجز، تاثیرگذار، حتی تصور كنید چكیده یك رمان می‌تواند در پنج دقیقه تبدیل به یك نمایش شنیدنی شود.