نسخه Pdf

سریال ویچر با بازی‌هایش سنخیت ندارد

بازي هفته

سریال ویچر با بازی‌هایش سنخیت ندارد

نتفلیكس به‌تازگی تریلری از سریال ویچر منتشر كرده كه البته مانند تصاویری كه پیش از این به نمایش درآمده، نظرهای متفاوتی را برانگیخته است و همین Lauren Hissrich، كارگردان سریال را بر آن داشت كه پاسخی به هواداران بدهد. او در مصاحبه با Entertainment Weekly گفته: «ما از بازی‌ها اقتباس نمی‌كنیم. منبع ما خود كتاب‌ها هستند؛ همان‌طور كه مجموعه گیم‌های ویچر بودند. آنها یك رویكرد خاص انتخاب كردند و ما رویكردی دیگر انتخاب كردیم. فعلا هم آنچه برای فصل اول در نظر داریم را مخفی نگه داشته‌ایم. قطعا اتفاقات هیجان‌انگیز زیادی در داستان‌ها رخ می‌دهد، اما در داستان‌های كوتاه ویچر هم اطلاعات جذابی وجود دارد كه به‌خوبی زیربنای قاره محل رخداد وقایع و سیاست‌های آن را چیده و ما را به درك خوبی از مردمش می‌رساند كه در فصل اول از اینها استفاده كرده‌ایم.»
هیسریش اضافه می‌كند مانند زندگی واقعی، در دنیای ویچر هم آدم لزوما خوب یا بد وجود ندارد و قطعا خبری از «آدم بده» اصلی نخواهد بود. به نظر او این چیز تازه‌ای نیست و خبری از شرور اصلی نخواهد بود. یكی از چیزهایی كه واقعا برای آنها لذتبخش بوده، سر و كله زدن با طیف‌های خاكستری كتاب‌هاست. شخصیت‌هایی كه ابتدا مشتاق دیدن توفیقشان هستید، ممكن است در انتها چندان موافقشان نباشید. همچنین شخصیت‌هایی كه از آنها بدتان می‌آید و به نظرتان واقعا پلید هستند، ممكن است در قسمت‌های بعدی با آنها همذات‌پنداری كنید. حتی ممكن است از شخصیت‌هایی بدتان بیاید و آنها را محور شرارت ببینید، اما بعدا بفهمید انگیزه بد بودنشان از دغدغه‌ای توجیه‌پذیر ناشی می‌شود. 
او پس از نوشتن، تولید و تماشای كار متوجه شده همدردی تماشاچیان با شخصیت‌ها زیاد دچار تغییر خواهد شد. مدام سعی خواهید كرد خود را به جای شخصیت‌ها بگذارید و فكر كنید اگر شما به جایشان بودید چه می‌كردید. به نظر او در نهایت با خیلی از شخصیت‌هایی كه توقعش را نداشتید همدردی خواهید كرد. مجموعه ویچر، تولید نتفلیكس، پاییز امسال منتشر شده و مشتمل بر هشت قسمت یك ساعته خواهد بود. اكنون كه سریال بازی تاج و تخت به پایان رسیده و هیجانات آن رو به افول است، چشم‌های بسیاری به این عنوان دوخته شده است.