در هنر معاصر «مفهوم» مهم است

در هنر معاصر «مفهوم» مهم است

مینو جبارزاده بازیگر، كارگردان مطرح و صاحب‌نام رادیو، «مفهوم» را در هنر معاصر حائز اهمیت دانست.
به گزارش روابط‌عمومی اداره كل هنرهای نمایشی رادیو، وی در این باره گفت: امروزه قالب‌ها آن‌قدر تنوع پیدا كرده‌اند كه شاهد شكل‌های جدیدی در هنر هستیم و خیلی خوب است كه این اتفاق در نمایش رادیویی بیفتد.
جبارزاده درباره سومین جشنواره نمایش‌های كوتاه رادیویی گفت: بسیار خوب است كه جوانان ما چه از طریق بخش حرفه‌ای و چه از طریق بخش مردمی وارد عرصه تولید نمایش‌های كوتاه رادیویی شوند تا ما بتوانیم ایده‌های ناب آنها را در آثارشان بشنویم.
وی ادامه داد: هر نوع جسارتی كه از طریق تولید نمایش‌های كوتاه رادیویی در بخش مردمی موثر واقع شود، می‌تواند كمك بزرگی به این حرفه باشد.
این هنرمند گفت: این روزها سرعت زندگی تغییر زیادی كرده است و به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی فرصت شنیدن یك ساعت نمایش را ندارند به همین دلیل تولید نمایش‌های كوتاه چند دقیقه‌ای می‌تواند فرصت مناسبی برای دست‌اندركاران رسانه باشد تا بتوانند مختصر و مفید چكیده آنچه را به آن دست یافته‌اند از طریق نمایش‌های كوتاه به مخاطبان ارائه كنند.
این روزها رادیو نمایش در حال جمع‌آوری آثار بخش حرفه‌ای و مردمی برای شركت در سومین جشنواره نمایش‌های كوتاه رادیویی نوایش است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فراخوان و نیز شركت در این جشنواره به سایت www.radionamayesh.ir مراجعه كنند.