خداحافظی با شاعر مهربان رادیو

خداحافظی با شاعر مهربان رادیو

مراسم تشییع پیکر حسین آهی، شاعر و پژوهشگر ادبیات، روز پنجشنبه، دهم مردادماه از مقابل مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد.
به گزارش مهر، ‌مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد حسین آهی شاعر و پژوهشگر که سال‌ها در دو شبکه رادیو فرهنگ و رادیو پیام فعالیت داشت، پنجشنبه دهم مرداد با حضور اهالی رادیو و همچنین چهره‌های ادب و فرهنگ از مقابل مسجد بلال صداوسیما به سمت بهشت زهرا (س) برگزار شد.
مراسم تشییع با حضور حجت الاسلام دعایی و نماز خواندن بر پیکر وی آغاز شد. علی عسکری رئیس رسانه‌ملی، محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری، سهیل محمودی، موسوی گرمارودی، حسین اسرافیلی، محمدعلی بهمنی، اسماعیل امینی، بیگی حبیب‌آبادی، مرتضی امیری اسفندقه، ناصر فیض، حمید شاه‌آبادی معاون صدا و جمعی دیگر از هنرمندان رادیو در این مراسم حضور داشتند.
علی عسکری در این مراسم گفت: او یکی از سرمایه‌ها و ذخایر ملت ایران است.
من به خانواده، فرزند او و خانواده صداوسیما و مقام معظم رهبری که به او محبت داشتند و دائم احوالش را می‌پرسیدند تسلیت می‌گویم.
رئیس رسانه ملی ادامه داد: او الگوی انسان متدین انقلابی و هنرمند است و امیدوارم همکارانی که به رسانه رادیو و صداوسیما می‌پیوندند او را الگوی خود قرار دهند. او بی ادعا بود و در راه اعتلای فرهنگ ایران
می‌کوشید.
این مراسم با چند سخنرانی کوتاه پایان یافت و حاضران پیکر زنده‌یاد آهی را به سمت خانه ابدی اش در بهشت‌زهرا(س) بدرقه کردند.