دستگیری شروری که چشم کور می کرد

دستگیری شروری که چشم کور می کرد


شرور محله خزانه تهران كه چشم دو نفر از شهروندان را در آورده بود، بازداشت شد.
به گزارش جام‌جم، سرهنگ سعید راستی، رئیس مركز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در این باره گفت: این شرور سابقه‌دار كه از اراذل و اوباش سطح یك پایتخت است، چند سالی را به جرم شرارت‌های فراوان از جمله اخلال در نظم عمومی، سرقت، ضرب و جرح و تیراندازی تحت تعقیب پلیس بود كه پس از چند ماه فرار بازداشت شد. همچنین این شرور سال گذشته به جرم ایجاد درگیری و ضرب و جرح، منجر به تخلیه چشم دو نفر از شهروندان شده بود كه از سوی ماموران كلانتری خزانه بازداشت شده و بعد از محاكمه به ۱۲ سال حبس محكوم شده بود.
وی افزود: او تا فروردین امسال در زندان بود، اما با سپردن وثیقه آزاد شد. بعداز آن به شرارت‌هایش ادامه داد. حتی در واپسین روزهای خرداد امسال، با خودروی سواری بدون پلاك و در حالت مستی، دو نفر را زیر گرفت و روانه بیمارستان كرد. دو هفته بعدازآن با دوستانش چند نفراز اهالی را زخمی و اموال عمومی را تخریب كردند. متهم حتی با دو نفر از اراذل و  اوباش دیگر محله خزانه چند خودرو را تخریب كردند. در محلی كه پلیس او را بازداشت كرد، دو قبضه سلاح سرد، دو عدد افشانه اشك‌آور و مقادیری مواد روانگردان كشف شد.
متهم در جریان تحقیقات به شرارت، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، عربده‌كشی، تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح شهروندان اعتراف كرد.