غلامی: هیچ نامه اعتراضی به رهبر انقلاب ننوشتم

غلامی: هیچ نامه اعتراضی به رهبر انقلاب ننوشتم


یكی از نامزدهای حقوقدان شورای نگهبان در واكنش به برخی شایعات درباره دلیل استعفایش از نامزدی تاكید كرد برخلاف ادعای برخی نمایندگان، هیچ نامه‌ اعتراضی به رهبر انقلاب درباره موضوع انتخاب حقوقدان شورای نگهبان ننوشته‌ام.
چند هفته پیش و پس از اعلام انصراف علی غلامی یكی از نامزدهای حقوقدان شورای نگهبان، برخی نمایندگان مجلس درباره این انصراف گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر فشار به وی برای انصراف یا حتی ارسال نامه‌ای از سوی او به رهبر انقلاب و مطرح كردن گلایه‌هایی داشتند.
این در حالی است كه علی غلامی در نامه‌ای این ادعاها را رد کرده و گفته است: آنچه در روزهای اخیر با هر قصد و نیتی له یا علیه اینجانب ابراز گردیده، حاصل «تحلیل و گمانه» افراد و نهادهای مختلف بوده و بنده از هیچ فرد یا نهادی درخواستی مبنی بر پیگیری امری یا اعلان مطلبی ننموده‌ام و به عنوان یكی از فرزندان كوچك این نظام مقدس هیچ‌گاه آبروی نظام مقدس اسلامی را فدای آبروی اندك خود نكرده و نخواهم كرد.
در ادامه نامه غلامی آمده است: ادعای نگارش نامه اعتراضی این حقیر به رهبر حكیم انقلاب حفظه‌ا... تعالی مطلبی خلاف واقع است و اینجانب نسبت ایشان با خویش را نسبت ولی و مولّی‌‌علیه می‌‌دانم و در قاموس شاگردان مكتب امام صادق علیه‌السلام و فرزندان معنوی حضرت آیت‌ا... مهدوی‌كنی رحمه‌ا... علیه، اعتراض و تصدیع خدمت نایب امام عصر ارواحنا فداه تعریف و جایگاهی ندارد. تكذیب نگارش چنین نامه‌‌ای دلیل اصلی نوشتن این سطور است. /تسنیم