نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

 در حالی كه قرارداد سید مجید حسینی با باشگاه ترابوزان در پایان فصل بعد به پایان می‌رسد، تیم تركیه‌ای تلاش دارد از اكنون مذاكرات خود را با مدیربرنامه این بازیكن 23 ساله آغاز كرده و بتواند قرارداد او را برای طولانی مدت تمدید كند.
 سایت  voetbal24 بلژیك از جدایی قطعی كاوه رضایی از تیم بروخه حداقل برای یك فصل خبر داد. گفته می‌شود با توجه به مذاكرات صورت گرفته، این بازیكن به‌زودی راهی تیم سابق خود شارلوا خواهد شد.
 حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته نساجی مازندران به جمع شاگردان رسول خطیبی ملحق شد. لک سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، سایپا، تراکتور و صبای قم را در کارنامه خود دارد.
 سروش رفیعی به دنبال این است تا در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد. او با پیشنهاد یك تیم قبرسی مواجه شده و علاقه‌مندی‌اش را برای رفتن به لیگ برتر این كشور اعلام كرده است.
 حسین پاپی مهاجم 34 ساله سپاهان به باشگاه گل ریحان البرز پیوست.
 ایمان سلیمی، پیشنهادی از یك تیم یونانی دریافت كرده و قصد ترك تراكتور را دارد. او در این راستا جلساتی را با معاون این باشگاه برگزار كرده و خواستار گرفتن رضایت‌نامه‌اش شده است. تراكتور فعلا جانشینی برای این مدافع ندارد.
 رسانه خبری «عراق سبورت» از عقد قرارداد دوساله طارق همام، هافبك فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با باشگاه اسماعیلی مصر خبر داد. مبلغ قرارداد طارق به ازای هر سال 300 هزار دلار است.