گل‌هایم تمرین شده هستند

رامین رضاییان در واكنش به گل‌های زیبایش؛

گل‌هایم تمرین شده هستند

رامین رضاییان این روزها گل‌های زیبایی برای باشگاه الشحانیه می‌زند. او در دو دیدار دوستانه اخیر تیمش دو گل زد كه با تمجید رسانه‌های قطری هم همراه شد. رامین ابتدا یك كاشته زیبا زد. در ادامه هم توانست در یكی از بازی‌های دوستانه از گوشه محوطه جریمه و از زاویه بسته، گلی فوق العاده به ثمر برساند.
درخشش رامین باعث شده تا مسؤولان باشگاه الشحانیه امید زیادی به او داشته باشند. البته رامین در فصل گذشته لیگ قطر هم آنقدر خوب بازی كرد كه باشگاه سریعا قراردادش را به مدت یك فصل دیگر تمدید كند. البته آنها در نظر داشتند قرارداد طولانی‌مدت با رضاییان امضا كنند، ولی تاكید او این بود كه باید یك‌ساله ببندد. رامین كه این روزها خیلی آماده به نظر می‌رسد، در این باره می‌گوید: «حتی در تعطیلات هم از تمرینات دور نبودم. حتی گاهی دو جلسه در روز تمرین می‌كردم و به همین خاطر واقعا شرایط خوبی دارم.» رامین درباره گل‌هایی كه اخیرا زده، توضیح می‌دهد: «این گل‌ها تمرین شده است. در تمرین خیلی برای شوتزنی وقت می‌گذارم. سرمربی تیم هم من را آزاد گذاشته تا بتوانم از قدرت شوتزنی‌ام استفاده كنم.»
رضاییان همچنین اضافه می‌كند: «در حال حاضر كاشته زن اول تیم هستم. همچنان به تمریناتم ادامه می‌دهم. سعی می‌كنم تمركز داشته باشم. هر چه شما در تمرین خوب كار كنید، به همان اندازه هم می‌توانید در زمین بازی خوب باشید.»
رامین درباره شایعات اخیر حضورش در پرسپولیس هم می‌گوید: «این باشگاه را دوست دارم و برای بازگشت به آنجا نیازی نیست در بزنم. آنجا خانه خودم است. هر وقت بخواهم به خانه‌ام می‌روم. منتهی همان‌طور كه قبلا گفتم من با الشحانیه قرارداد بستم. یعنی وقتی لیگ تمام شد این اتفاق خیلی زود رخ داد. من هم از پیشنهاد باشگاه استقبال كردم. اگر قرارداد نبسته بودم قطعا به پرسپولیس می‌آمدم.»