نَقد

نَقد


ده روز از اعلام خبر مهاجرت مزدك میرزایی با هدف همكاری‌ با یك شبكه ماهواره‌ای فارسی‌زبان می‌گذرد و البته تاكنون این خبر به تایید خود او نرسیده است. حالا معاون سیما كه برای روز خبرنگار در جمع اهالی رسانه حاضر شده است، با این پرسش مواجه می‌شود كه واكنشش به این خبر چیست. مرتضی میرباقری با ابراز تاسف از رفتن مزدك میرزایی، این اتفاق را یك اشتباه استراتژیك می‌داند و می‌گوید: واقعا رفتن ایشان به دلیل نبودن كار اساسی در حوزه ورزش و این قبیل مسائل نمی‌تواند باشد.
 باید بگویم كاری كه آقای مزدك میرزایی انجام داد، نه اتفاقی عام است و نه‌حرفه‌ای.
 واقعا رفتن ایشان به دلیل نبودن كار اساسی در حوزه ورزش و این قبیل مسائل نمی‌تواند باشد. این یك اشتباه استراتژیك است كه آقای میرزایی مرتكب شده است. به هیچ وجه، هر جوری كه نگاه كنید، به صلاح نبود كه ایشان چنین تصمیمی بگیرد، آن هم در یك شبكه‌ای كه عنادش با مردم ایران روشن است؛ یعنی كسی بخواهد تفكر وهابیت و عربستان سعودی را در یك چنین موقعیتی ترویج كند. این از فهم كم سیاسی ایشان است؛ چرا‌كه مزدك میرزایی آدم سیاسی نبود.
 ما علاقه‌مند به این هستیم كه مزدك میرزایی واقعا به كارش برگردد و سر‌كارش قرار بگیرد. شرایط كاری هم برای ایشان كاملا فراهم است.
 خبرهای مربوط به خروج برخی مستندها از آرشیو صداوسیما توسط مزدك میرزایی را رد می‌كنم. ایشان قرار بوده است برنامه‌ای برای ما بسازد. اگر واحد آرشیو صدا و سیما را هزار در نظر بگیریم، ایشان یك هزارم درصد هم نبردند.