نسخه Pdf

کلیک شما

کلیک شما

سوالات خود را به نشانی clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.

 تكبیر پاكزاد:
آیا می‌توانم از یك ویدئو روی دستگاه اندرویدی خود عكس بگیرم؟ 
 كلیك:
بله، روشی بسیار ساده برای این كار وجود دارد كه تقریبا از قابلیت‌های پیش‌فرض موجود در سیستم‌عامل اندروید است. این روش بسیار ساده است و با استفاده از آن می‌توانید به‌سادگی تصویری از دل یك فیلم در حال پخش روی دستگاه خود برداشت كنید. كافی است این مراحل را دنبال كنید:
  ویدئوی مدنظر خود را روی دستگاهتان پخش كنید.
  در بخشی كه می‌خواهید از آن عكس بردارید، تصویر را با استفاده از گزینه Pause متوقف كنید.
  در این شرایط با توجه به نسخه اندروید دستگاه خود، در بالا یا پایین صفحه، آیكونی به شكل یك دوربین خواهید دید. با كلیك كردن روی آیكون، دستگاه شما تصویری از آن فریم فیلم شما برداشت كرده و این تصویر را در گالری تصاویر شما ذخیره خواهد كرد.

آرمین انصاری:
در طول یك سال اخیر، تحریم‌های آمریكا موجب شده بسیاری از نرم‌افزارهای مختلف برای آیفون من قابل دسترس نباشد. با وجود این دیروز دیدم یكی از دوستانم نرم‌افزارهای مختلف را بدون دردسر روی تلفنش دارد، در حالی كه برای این كار از VPN استفاده نكرده بود. این مشكل بیشتر برای نرم‌افزارهای ایرانی اذیت‌كننده است، آیا راهی برای رفع آن وجود دارد؟
​​​​​​​ كلیك:
این مشكل بسیار بزرگ، راهكاری بسیار ساده دارد. در حقیقت این روش به نوعی دور زدن ساختار موردنیاز برای اجرای یك‌نرم‌افزار است و به واسطه آن می‌توانید یك نسخه از وب‌سایت مدنظر خود را در قالب یك نرم‌افزار همراه در اختیار داشته باشید. البته نكته بسیار مهم این است كه شركت ارائه‌كننده نیز باید چنین قابلیتی را برای ساختار كاری خود اعمال كرده باشد كه بیشتر شركت‌های ایرانی این كار را انجام داده‌اند تا باوجود تحریم‌های اعمال شده، همچنان به كاربران خود كه سیستم‌عامل iOS را به‌عنوان انتخاب اصلی خود برای تلفن همراه در اختیار دارند، خدمت‌رسانی كنند.
برای ایجاد یك گزینه دسترسی سریع به نرم‌افزار باید این مراحل را انجام دهید:
 مرورگر وب خود را باز كنید و به صفحه مدنظر خود بروید. در دستگاه‌های iOS، بهترین گزینه برای شما استفاده از مرورگر Safari است.
 یك نوار در پایین صفحه مرورگر شما وجود دارد كه Share نام دارد، روی آن كلیك كنید.
 گزینه Add to home Screen را انتخاب كنید تا این گزینه روی دستگاه شما فعال شود.
 گزینه‌ای به نام Add در بالای صفحه قابل مشاهده خواهد بود و با كلیك كردن روی آن می‌توانید فرآیند ایجاد دسترسی سریع را تكمیل كنید. به این ترتیب یك آیكون در صفحه اصلی شما ایجاد شده است كه حكم دسترسی سریع به سیستم یاد شده را دارد و شما را از نصب نرم‌افزار روی دستگاهتان بی‌نیاز كرده و خدمات مشابه را برای شما فراهم می‌كند.

ضمیمه نوجوانه