ادامه تصویربرداری آخر خط  در سوریه و لبنان

ادامه تصویربرداری آخر خط در سوریه و لبنان

علی مسعودی، كارگردان در گفت‌وگو با فارس از پایان تصویربرداری پخش ایران مجموعه تلویزیونی «آخر‌خط» خبر داد و گفت: در حال حاضر منتظر فراهم شدن شرایط برای رفتن به لبنان و سوریه برای ادامه تصویربرداری هستیم.
وی به تغییر تهیه‌كننده سریال اشاره و اظهار کرد: تا به حال آقای شیرمحمدی، تهیه‌كنندگی كار را به عهده داشتند كه الان ایشان مجری طرح سریال شده‌اند و تهیه‌كنندگی بر عهده آقای شهیدی قرار
 گرفته است.
علی مسعودی كه بیشتر به واسطه استندآپ‌هایش در خندوانه شناخته می‌شود، در پاسخ به این‌كه كدام بازیگران به لبنان و سوریه خواهند رفت، عنوان كرد: خودم، شهرام قائدی و عباس جمشیدی‌فر از جمله بازیگرانی هستیم كه در آن بخش‌ها هم كار داریم، اما پنج بازیگر دیگر نیز از ایران در این بخش ما را همراهی خواهند كرد. البته ناگفته نماند كه بازیگرانی از لبنان و سوریه هم باید انتخاب كنیم.
 وی درباره این‌كه چه بخش‌هایی در سفر به لبنان و سوریه تصویربرداری خواهند شد اظهار کرد: در این سریال ماجرایی روایت می‌شود كه چند نفر دانسته و با هدفی مشخص راهی یك سفر می‌شوند. آنها می‌دانند كه چرا می‌روند و چه هدفی را دنبال می‌كنند. ماجرایی كه با زبانی طنز برای مخاطب گفته می‌شود.