افزایش تصادفات ناوگان حمل‌ونقل عمومی  

افزایش تصادفات ناوگان حمل‌ونقل عمومی  

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: به دلیل ناكارآمدی سامانه سپهتن، تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
به گزارش ایلنا،‌ سردار كمال هادیانفر درباره نصب سامانه‌های كنترلی بر نفتكش‌ها افزود: سامانه سپهتن روی ۱۵ هزار اتوبوس نصب است و تقریبا اتوبوس‌های نوشماره نیز از آن برخوردار هستند.
وی با بیان این‌كه قرار است این سامانه در ناوگان حمل و نقل باری نیز مورد استفاده قرار گیرد، ادامه داد: پس از تجهیز ناوگان حمل و نقل باری به این سامانه قطعا این سامانه برای نفتكش‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس پلیس راهور ناجا عنوان كرد: البته بخشی از سامانه سپهتن ناكارآمد شده، بنابراین نیازمند این است كه تغییراتی در آن صورت گیرد. به دلیل ناكارآمدی این سامانه تصادفات ناوگان حمل و نقل مسافربری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. سردار هادیانفر با بیان این‌كه باید اصلاحاتی در سامانه سپهتن ایجاد شود، بیان كرد: از همین رو تفاهماتی را با وزارت راه و شهرسازی داشتیم و جلساتی را با سازمان راهداری برگزار كرده‌ایم و مدل‌های توسعه یافته این سامانه را در دستور كار قرار دادیم و ان‌شاء‌ا... به‌زودی اجرایی خواهد شد.