جنایت مرد افغان در مركز تهیه غذا

جنایت مرد افغان در مركز تهیه غذا

كارگر افغان بعد از درگیری با همكار ایرانی‌اش، او را با ضربه‌های چاقو در مركز تهیه غذا به قتل رساند و متواری شد .
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 17 و 30 دقیقه جمعه هشتم شهریور امسال یكی از ماموران كلانتری قلهك در تماس با رحیم دشتبان، كشیك قتل دادسرای جنایی تهران از جنایتی در یك مركز تهیه غذا در محله اختیاریه پایتخت خبر داد. در این مرحله بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. بررسی‌های اولیه تیم تحقیق در محل نشان داد كه مرد ایرانی كه كارگر 36 ساله این مركز تهیه غذا بوده بر اثر ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و كارگر دیگر كه 30 ساله و تبعه افغان بوده از محل كارش فرار كرده است. همین سرنخ كافی بود كه ماموران به این كار افغان ظنین شوند.
در ادامه زمانی كه ماموران دوربین مداربسته محل حادثه را بازبینی كردند متوجه شدند كه عامل جنایت همان كارگر افغان بوده كه صحنه‌های جنایت مرحله به مرحله در دوربین مغازه ثبت شده است. پرونده‌ای در این‌باره در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی پایتخت تشكیل  و تحقیقات ماموران از صاحب مركز تهیه غذا درباره این جنایت آغاز شد.
 وی به ماموران گفت: مقتول از دو ماه پیش در اینجا مشغول به كار شد اما مرد افغان كه غیرمجاز به ایران آمده بود از دو سال پیش نزد من كار می‌كرد. از زمانی كه این دو نفر با هم همكار شدند شاهد درگیری آنها نبودم و اختلاف و دعوایی با هم نداشتند. ساعت 17 جمعه بود كه من برای انجام كاری از مغازه بیرون رفتم و آن دو در حال نظافت محل بودند.
 نیم‌ساعت بعد به مغازه‌ام بازگشتم و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. كارگر ایرانی‌ام با ضربه چاقو زخمی شده و روی زمین افتاده بود. كارگر افغان هم در حال فرار بود و نتوانستم مانع فرارش شوم. بعد با پلیس و اورژانس تماس گرفتم اما جوان زخمی فوت شد.