آغاز تمرینات تیم امید

آغاز تمرینات تیم امید

پیش از آغاز تمرین صبح دیروز اعضای تیم امید در سالن كنفرانس مركز ملی جلسه‌ای را برگزار كردند. در این جلسه حمید استیلی، مدیر تیم امید با تشریح برنامه‌های اردوی شهریور ضمن خوشامدگویی به تمامی اعضای تیم گفت: فراموش نكنیم چه هدف بزرگی در پیش داریم و باید در فرصت باقیمانده با جدیت برنامه‌های خودمان را دنبال كنیم. هدف ما در این اردو آمادگی مناسب به منظور حضور در دو بازی تداركاتی مفید برابر ازبكستان است. ما تا مسابقات مقدماتی المپیك باید كاملا آماده باشیم.
بعد از صحبت‌های كوتاه فرهاد مجیدی سرمربی تیم، بازیكنان تمرین خود را آغاز كردند. در دقایق پایانی این تمرین برخی بازیكنان تیم ملی بزرگسالان از جمله علیرضا بیرانوند، علی كریمی و سیدحسین حسینی در تمرین امیدها حضور یافتند و با بازیكنان و همین طور اعضای كادر فنی این تیم گفت‌وگو كردند. بازیكنان تیم ملی بزرگسالان دیروز برای آغاز اردوی تیم ملی به آكادمی فوتبال رفته بودند و این سه نفر ترجیح دادند برای روحیه دادن به امیدها به تمرین امیدها بروند.
تمرینات تیم امید تا 13 شهریور در تهران دنبال می‌شود و پس از آن شاگردان فرهاد مجیدی برای انجام دو بازی تداركاتی برابر ازبكستان راهی تاشكند خواهند شد.