افزایش رقم قرارداد بازیكنان در جنجال بی‌پولی

دردسر عجیب برای انصاری‌فرد

افزایش رقم قرارداد بازیكنان در جنجال بی‌پولی

هفته گذشته بود كه مدیریت باشگاه پرسپولیس دچار تحول بزرگی شد؛ محمد حسن انصاری‌فرد به‌جای ایرج عرب به‌عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان پایتخت انتخاب و به باشگاه رفت. 
انصاری‌فرد هنگام تحویل گرفتن اتاق مدیریت، احساس می‌كرد می‌تواند باشگاه را با توجه به مبالغی كه از طریق حامی‌مالی، بلیت فروشی و سایر راه‌های درآمدزایی به دست می‌آورد، اداره كند اما پس از حدود یك هفته بررسی شرایط باشگاه با اتفاقات عجیبی مواجه شده است كه تا پیش از دریافت حكم مدیر عاملی خود از آن خبر نداشت. در واقع مشكلات بزرگ سر راه انصاری‌فرد در پرسپولیس قرار دارد كه این موضوع می‌تواند شرایط خاصی را برای سرخپوشان به وجود بیاورد. به عنوان مثال، ایرج عرب وقتی مدیرعامل بود، امتیاز بلیت فروشی را به مبلغ هفت میلیارد تومان واگذار كرد که  این مبلغ برای جذب بازیكنان جدید و تسویه حساب با بازیكنان فصل قبل پرداخت شد. با این حساب انصاری فرد دیگر نمی‌تواند به‌سادگی روی درآمدزایی از طریق بلیت فروشی حساب باز كند. 
از طرف دیگر بحث تبلیغات محیطی است كه در این بخش نیز مدیران باشگاه می‌گویند مسؤولان سازمان لیگ هیچ گزارش مشخصی نمی‌دهند. موضوع دیگر، افزایش یكباره قیمت قرارداد بازیكنان پرسپولیس است. قیمت قرارداد بیشتر بازیكنان پرسپولیس دو برابر یا بیش از دو برابر نسبت به فصل قبل افزایش پیدا كرده و این یعنی انصاری فرد باید قراردادهایی را كه ایرج عرب با بازیكنان منعقد كرده با رقمی بالاتر از آنچه در سال‌های قبل بود، تسویه كند. درست در روزهایی كه باشگاه پرسپولیس با پیچیدگی قراردادهایی كه در دوره عرب، گرشاسبی و طاهری و مدیران قبل از او مواجه شده، انصاری‌فرد كار بسیار سختی برای حل و فصل مشكلات باشگاه دارد.