نسخه Pdf

مرزنشینان بازمی‌آیند

بازی هفته

مرزنشینان بازمی‌آیند

مرزنشینان بازمی‌آیند
این هفته می‌توانید قست سوم از سری بازی‌های Borderlands را برای پلتفرم‌های Microsoft Windows, Google Stadia, PS4, XOne تهیه كنید. قسمت سوم بوردرلندز مشتركات بسیاری با قسمت‌های قبلی دارد و همان تركیب «آغاز ماموریت، شكست دشمنان و به دست آوردن غنیمت از دشمنان و صندوق‌ها» را ارائه می‌كند. این غنایم، بیشتر در قالب اسلحه‌هایی ارائه می‌شود كه به مرور و با ادامه بازی تولید می‌شوند و هركدام میزان متغیری از خسارت، بُرد، ظرفیت مهمات و امتیازات دیگر را ارائه می‌كند كه در نهایت این آمار به بیش از یك میلیارد سلاح می‌رسد. 
این بار، تولید اسلحه درون بازی، نقش پررنگ‌تر و متنوع‌تری دارد. برای مثال اسلحه Tediore را پس از خالی شدن می‌توان پرت كرده و استفاده بسزایی ازشان كرد؛ در حالی كه Hyperionها سپرهایی دارند كه جدا از ممانعت‌شان از خسارت، می‌توان از آنها برای درمان هم استفاده كرد. از طرف دیگر، شخصیت‌های قابل بازی هم به مانورهای حركتی و قابلیت‌هایی جدید مجهز هستند، از جمله crouch-sliding كه از سری بازی تایتان فال و Apex Legends الهام گرفته شده و همچنین سواری بر دیوارها در فواصل كوتاه. گفته می‌شود طی روایت اصلی به همراه برخی مراحل جانبی، حدود 35 ساعت وقت خواهد برد. 
فوتبال حرفه‌ای 2020
این هفته می‌توانید عنوان بسیار محبوب PES2020 را برای پلتفرم‌های
Microsoft Windows, PS4, XOne تهیه كنید. در همان نظر اول، تغییر نام این عنوان جلب توجه می‌كند كه این بار،
 eFootbal را هم یدك می‌كشد. این یعنی حالا هر دو لغت football و soccer كه جفتشان به فوتبال محبوب ما اشاره دارند در نام این بازی خودنمایی می‌كند. دلیل آن هم تاكید موكد كونامی بر پررنگ‌تر ساختن نقش این برند در دنیای ورزش‌های الكترونیك است.  كونامی وعده تجربه‌ای بسیار واقعگرایانه را داده است. به گفته این شركت، باید منتظر مهارت‌های دریبل دینامیك، تكنیك جدید first touch و فیزیك شسته رفته توپ باشیم كه همگی با مشاوره نزدیك اینیستای معروف توسعه داده شده‌اند. 
در مد MATCHDAY یك مد جدید آنلاین است كه در آن با انتخاب یك طرف میدان، دوشادوش تازه‌كاران و كهنه‌كاران برای كسب قهرمانی خواهید جنگید. در حالت MASTER LEAGUE هم كه ظاهرا حسابی پیشرفت داشته، با سیستم دیالوگ تعاملی با منویی با طراحی كاملا تغییر یافته و بازار نقل و انتقال واقع‌گرایانه‌تر بر اساس تلفیق داده‌ای بهتر روبه‌رو خواهید بود.