مشكل جدی بونتا، كیتن و آیرونز

مشكل جدی بونتا، كیتن و آیرونز



استقبال تماشاگران سینما از ژانر كمدی رمانتیك‌های خانوادگی كه اختصاص به موضوع ازدواج دارد، راه را برای ساخت فیلم‌های تازه در این رابطه باز و هموار كرده است. «عشق، ازدواج و بقیه فجایع» جدیدترین فیلمی است كه در این ارتباط وارد مرحله تولید می‌شود. دنیس دوگان كه قبل از این در فیلم‌های زیادی با آدام سندلر كار كرده، با این فیلم اولین ساخته مستقل سینمایی‌اش را ارائه می‌دهد. او كمدی خانوادگی‌اش را براساس فیلمنامه‌ای از خودش كارگردانی می‌كند.
فیلم، داستانی چند لایه با تعدادی شخصیت مستقل دارد كه همه‌شان در حرفه آماده‌سازی ازدواج مشغول فعالیت هستند. این داستان آدم‌هایی را به تصویر می‌كشد كه با كار و فعالیت‌شان تلاش دارند بهترین روز زندگی یك زوج را به بهترین شكل ممكن خلق كنند. البته در این راه مشكلات و اتفاقاتی وجود دارد كه خط اصلی داستان را به جلو می‌برد. كلید فیلمبرداری عشق، ازدواج و بقیه فجایع تا چند هفته دیگر در شهر بوستون زده می‌شود.
دایان كیتون و جرمی آیرونز، دو بازیگر قدیمی سینما، نقش‌های اصلی این كمدی بزن‌و‌بكوب را به‌عهده دارند. دیه‌گو بونتا، بازیگر آمریكایی لاتینی تبار و جوان سینما هم به كمك این دو بازیگر كلاسیك می‌آید تا ماجراها شكل جذاب‌تری به خود بگیرد. بونتا تازه‌ترین قسمت مجموعه علمی - تخیلی و دلهره‌آور «ترمیناتور» را آماده نمایش عمومی
دارد./ ددلاین