با یک «گل» بهار شد!

گفت‌وگو با مهدی عبدی گلزن شهرآورد90:

با یک «گل» بهار شد!

مهدی عبدی مهم‌ترین اتفاق دربی 90 را با گل مهمی كه به ثمر رساند، رقم زد. بازیكن جوان و 20 ساله پرسپولیس كه برای زدن گل سه امتیازی تیمش، تنها نیازمند ده دقیقه حضور در میدان بود؛ اولین توپی كه دشت كرد، به اولین ضربه پرسپولیس به سمت چارچوب استقلال بدل شد و البته تنها گل بازی.
این بازیكن در گفت‌وگو با جام‌جم درباره دربی و گل خود صحبت كرد. او گفت: «خدا را شكر می‌كنم كه توانستم در این بازی گل بزنم. واقعا خوشحالم و نمی‌توانم حسم را بیان كنم. بعد از بازی هر كجا می‌رفتم، مردم به من تبریك می‌گفتند و با همین گل، همه چیز برای من تغییر كرد. امیدوارم باز هم بتوانم این روند را ادامه بدهم. انگار قرار است مسیر زندگی من با همین یك‌گل تغییر كند.»
عبدی اضافه كرد: «از گابریل كالدرون ممنونم. او به خاطر بازی دادن به من نشان داد مربی بسیار شجاعی است. من هم تلاش كردم در همان دقایق اندكی كه در زمین بودم، جواب اعتماد او را بدهم. البته همه بازیكنان پرسپولیس در بالاترین سطح خود بازی كردند و بهترین نتیجه را گرفتیم.»
عبدی یكی از بچه‌های محله فوتبال‌خیز قراخیل در قائمشهر است؛ یعنی همان جایی كه علی علیپور را به فوتبال ما معرفی كرد. عبدی درباره شهر و همشهری‌اش (علیپور) گفت: تمام بچه‌های قائمشهر و تمام مازندران پر از استعداد ناب ورزش و فوتبال هستند. علی‌آقا هم كه بزرگ من است و خوشحالم كه او را در كنارم دارم.
عبدی در نهایت با اشاره به تشویق هواداران پرسپولیس بعد از برتری مقابل استقلال گفت: «از طرفداران پرسپولیس ممنونم كه برای من سنگ‌تمام گذاشتند. آنها حامی اول و اصلی ما هستند و خدا را شكر كه هواداران را با همین یك گل شاد كردم. مطمئن باشید هر وقت به من فرصت داده شود، با تمام وجود برای شادی طرفداران می‌جنگم و امیدوارم از همه امتحان‌ها و فرصت‌ها با سربلندی خارج شوم.»