كالدرون: بگذارید دوباره قهرمان شویم!

كالدرون: بگذارید دوباره قهرمان شویم!


کالدرون بعد از پیروزی در دربی، اكنون در دیداری حساس تیمش را مهیای جدال با شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌كند.
گابریل كالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس كه آخرین نشست خود پیش از جدال با استقلال را با حواشی به پایان رساند و فردای آن روز البته پیروزی برابر رقیب دیرینه را جشن گرفت، این‌بار در نشست خبری دیدار با سپاهان صحبت‌های جالبی مطرح كرد. او صحبت‌هایش را اینچنین با انتقاد از شرایط نابرابر استراحت دو تیم برای این بازی آغاز كرد و گفت: همان‌طور كه می‌دانید بازی برای هر دو تیم مهم است، دو تیم مدعی كه متأسفانه استراحت ما دو روز كمتر بوده است. هر دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند، اما ما دو روز فرصت ریكاوری كمتری نسبت به حریف داشتیم و این نكته را در نظر بگیرید كه آخرین بازی ما در دربی و یك بازی پرفشار بود.
سرمربی پرسپولیس در ادامه با اشاره به نمایش تیمش و اتفاقاتی كه طی چهار هفته اخیر رخ داده گفت: می‌خواهم به ما اجازه بدهند كه دوباره قهرمان شویم. اگر هم قرار باشد ببازم مثل بازی با تراكتور، هیچ صحبتی نكردم و این شكست را پذیرفتم برای این‌كه تراكتور ما را یك بر صفر برد. من اگر در هفته‌های آینده شاهد این باشد كه تصمیمات ناعادلانه خارج از زمین برای ما گرفته شود، چون داورها در داخل زمین امكان دارد اشتباه كنند، همان‌طور كه مربیان و بازیكنان اشتباه می‌كنند. اما می‌بینم بازیكنان دیگر همانند رفتار فرشاد را انجام می‌دهند، اما محروم نمی‌شوند. من مسؤولیت حرفی كه اینجا می‌زنم را خواهم پذیرفت و هر جایی‌كه فوتبال بازی كردم و مربی بودم این شرایط را ندیدم. اگر ببینم كه نمی‌توانم در زمین برنده شوم و مبارزه كنم، نمی‌مانم!
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به انتقادی درباره عملكرد مهاجمان این تیم كه طی چهار هفته ابتدایی موفق به گلزنی نشده‌اند گفت: مهاجمان ما هنوز به آن سطح كه مدنظرمان است نرسیدند. روی این موضوع كار می‌كنیم تا موقعیت برای خط حمله ایجاد کرده و به آنها كمك كنیم تا گزینه گل زدن باشند. من سعی می‌كنم به آنها اعتماد به‌نفس و سطحی كه مدنظرمان است برسند. این كاری بود كه من تا به امروز می‌توانستم انجام دهم اما باید ببینم آنها چه می‌كنند.