لندرور دیفندر Land Rover Defender

لندرور دیفندر Land Rover Defender

انگلستان نیز بالاخره با رونمایی از نسخه جدید لندرور دیفندر در نمایشگاه فرانكفورت نشان داد در زمینه توسعه و خلق محصولات جدید و به روز آنقدرها هم بیكار نبوده و توانسته رقیب پیشرفته‌ای در دنیای آفرود را به علاقه‌مندانش عرضه كند.
زبان طراحی دیفندر 2019 همچنان از قواعد نسل‌های پیشین خود تبعیت می‌كند، اما تا حد امكان رنگ و بوی مدرن را به خود گرفته و با استفاده از انبوه فناوری‌ها خصوصا داخل كابین به امكانات بسیار مناسبی دست پیدا كرده است. استفاده از صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر مركزی لمسی ده اینچی و استفاده از مدیریت الكترونیكی جدید لندرور كه می‌تواند با استفاده از به‌روزرسانی اینترنت پشتیبانی شود، از جمله این امكانات به‌شمار می‌رود.
دیفندرهای جدید كه قرار است در بازار آمریكا عرضه شود با دو پیشرانه بنزینی مختلف ارائه خواهد شد. موتور اول پی300 (P300) است كه از نوع 0/2 لیتری چهار سیلندر توربو بوده و 300 اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند در مدت 7/7 ثانیه این خودرو را به سرعت 96 كیلومتر برساند. موتور دوم پی400 (P400) است كه از نوع 0/3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر توئین اسكرول بوده و همچنین به سیستم هیبریدی ضعیف 48 ولت با یك‌سوپرشارژر الكتریكی مجهز شده است. این موتور 400 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن‌متر گشتاور دارد و می‌تواند دیفندر را در 8/5 ثانیه به سرعت 96 كیلومتر بر ساعت برساند. در هر دو مدل از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیك زد.اف استفاده خواهد شد. در بازار اروپا و سایر كشورها دیفندر جدید با موتور دیزلی و باز هم در دو سطح عرضه خواهد شد. این موتور
 0/2 لیتری چهار سیلندر در مدل دی200 (D200) با 200 اسب بخار قدرت و در مدل دی 240(D240) با قدرتی معادل 240 اسب بخار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.