استراماچونی مورد حمایت ماست

امیرحسین فتحی: منبع خبر استعفای من چه بوده؟!

استراماچونی مورد حمایت ماست

استقلال تهران در جام حذفی مقابل گل ریحان در وقت‌های اضافه موفق شد دو گل بزند و حریف خود را 3 بر یك شكست دهد. این تیم در طول بازی یك پنالتی هم از دست داد با این حال كیفیت بازی استقلال نشان می‌داد آبی‌ها همچنان به ثبات نرسیده‌اند و مشكلاتی دارند. بعد از مسابقه اما خبری منتشر شد كه باعث دلخوری امیرحسین فتحی مدیرعامل این باشگاه شده است. بعضی رسانه‌ها اعلام كردند امیرحسین فتحی مدیرعامل این باشگاه استعفا کر‌ده و قصد دارد از استقلال برود. مدیرعامل آبی‌ها اما این خبر را تكذیب می‌كند.

 ابتدا درباره بازی گل ریحان حرف بزنید.
خدا را شكر برنده بازی شدیم و اولین برد فصل را به دست آوردیم. ان‌شاءا... این برد زمینه‌ساز بردهای دیگر در زمین مسابقه باشد.
از عملكرد استراماچونی رضایت دارید؟
او مربی خوبی است. در این چند هفته هم اگر اشتباهات داوری و همین‌طور بدشانسی نبود ما در لیگ امتیازات خوبی به دست می‌آوردیم. آقای استراماچونی مورد حمایت ماست و ان‌شاءا... در هفته‌های بعد نتایج بهتری خواهیم گرفت.
این درست است كه بعد از بازی استعفا کرده‌اید؟
منبع این خبر كجا و چه بوده؟ آیا بنده به صورت رسمی اعلام كرده‌ام؟ متاسفانه عده‌ای برای ضربه زدن به استقلال و همین طور به حاشیه كشیدن باشگاه دست به انتشار چنین اخباری می‌زنند. مطمئن باشید آنها اهدافی را دنبال می‌كنند و نمی‌خواهند استقلال در آرامش به كارش ادامه دهد.
بنابراین خبر را به طور كامل تكذیب می‌كنید.
بله، در این مدت بارها از این خبرها برای بنده نوشتند. اگر اتفاقی رخ دهد ما از كانال رسمی باشگاه اعلام خواهیم كرد تا هواداران در جریان قرار بگیرند. طرفداران هم قطعا به این مسائل حاشیه‌ای توجه نمی‌كنند و قطعا می‌دانند اهداف بعضی‌ها چیست.
صحبت خاصی در پایان دارید؟
ما هدفی در استقلال نداریم جز این‌كه بتوانیم با نتایج خوب دل هواداران را شاد كنیم. گاهی تلاش خود را می‌كنیمT ولی اتفاقاتی در زمین می‌افتد كه واقعا كاری از دست ما هم برنمی‌آید. هواداران حمایت كنند تا ان‌شاءا... بتوانیم نتایج خوبی
به دست بیاوریم.