آغاز جام‌جهانی با شكست

وقتی تیم ملی والیبال خسته و بی‌انگیزه می‌شود

آغاز جام‌جهانی با شكست

تیم ملی والیبال ایران، جام‌جهانی را با شكست 3 بر یك مقابل تیم دوم روسیه آغاز كرد.
تیم ملی والیبال ایران كه بدون محمد موسوی راهی ژاپن شده بود، صبح دیروز مقابل تیم دوم روسیه شكست خورد تا جام تشریفاتی جهانی والیبال برای ما با شكست آغاز شود.
ایگور كولاكوویچ برای این بازی، تركیب سعید معروف، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی و محمد‌‌رضا حضرت‌پور را به زمین فرستاد. ست اول با نتیجه 25 بر 21 به سود روسیه تمام شد. تیم ما در این ست شانه به شانه حریف پیش رفت. اما ست دوم مقاومت تیم ما كمتر شد و روسیه به برتری راحت‌تری رسید. ست دوم با نتیجه 25 بر 18 به سود روسیه شد.
تیم ملی سرانجام در ست سوم به برتری 26 بر 24 رسید. گرچه در این ست هم برتری از آن روسیه بود.
روسیه در ست چهارم همان تیم همیشگی بود و با برتری 25 بر 22 صاحب هر سه امتیاز این بازی شد. تیم ملی والیبال در این بازی به شكلی كاملا محسوس خسته و بی‌انگیزه بود و این موجب شگفتی شد چون روسیه تازه از مسابقات قهرمانی اروپا برگشته بود و این تیم باید خسته نشان می‌داد.
جام‌جهانی والیبال با برتری 3 بر یك مصر مقابل استرالیا آغاز شد. مصر بعد از این بازی مقابل تیم ملی والیبال ایران قرار گرفت. این بازی 5 و 30 دقیقه بامداد دیروز برگزار شد كه احتمال می‌دهیم این بازی با برتری ایران به پایان رسیده باشد.
سومین بازی تیم ملی والیبال ایران ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد جمعه در برابر كانادا قرار می‌گیرد.
 نگاه رو به جلوی كولاكوویچ
ایگور كولاكوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای ادامه مسابقات جام‌جهانی باید نگاه‌مان رو به جلو باشد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شكست 3 بر یك تیمش مقابل روسیه، گفت: ما نمایش خوبی مقابل روسیه نداشتیم؛ به‌خصوص در ست‌های اول و دوم، انگار خواب بودیم! تیم روسیه در دفاع و سرویس بهتر از ما عمل كرد. در ست سوم نمایش خوبی داشتیم و در یك بازی نزدیك پیروز شدیم. در ست چهارم، فرصت پیروزی داشتیم اما در اواخر این ست نتوانستیم موفق عمل كنیم. ما باید نگاهمان رو به جلو باشد. تمركز خود را باید روی بازی‌های بعدی بگذاریم. باید این شكست مقابل روسیه را فراموش كنیم و به آینده نگاه كنیم.