دعا می‌کنم استقلال قهرمان شود

پاتوسی به جام‌جم از علاقه‌اش برای بازگشت به استقلال می‌گوید

دعا می‌کنم استقلال قهرمان شود




آیاندا پاتوسی، بازیكن سابق استقلال شروع خوبی با بن یاس در امارات داشته است. او كه قرار بود در جمع آبی‌ها بماند ولی سرانجام به امارات رفت، فصل را با گلزنی برای این تیم شروع كرد. او یك پاس گل هم داده و كلا حضوری مثبت در تیم جدیدش داشته است.
پاتوسی در گفت‌وگو با جام‌جم درباره آخرین شرایطش در بن یاس و امارات توضیح می‌دهد: «سه بازی در لیگ كرده‌ایم كه حاصل آن دو مساوی و یك‌برد است. موفق شدیم در هفته سوم اولین برد خود را مقابل تیم قدرتمند الوحده به‌دست بیاوریم. بازی بسیار زیبا و پرگلی بود. پدرو، بازیكن ما موفق شد در این مسابقه چهار گل بزند. البته تیم الوحده هم در این مسابقه یك پنالتی از دست داد. كلا مسابقه خیلی اتفاق داشت و در دقیقه صد بازی، داور، بازیكن ما را اخراج كرد. در مجموع بازی بسیار سختی بود و توانستیم برنده شویم.»
او درباره خودش می‌گوید: «من در پست‌هایی كه مربی بخواهد بازی می‌كنم. در بازی الوحده در سمت چپ زمین بازی كردم. در دو بازی اول هم پشت فوروارد بودم. هر جا آقای شفر بخواهد، بازی می‌كنم. البته در كارهای تهاجمی آزاد هستم و این خیلی كمك می‌كند. با بازیكنان كناری هم واقعا راحت هستم.»  پاتوسی كه با منشا رابطه خوبی دارد، درباره مصدومیت این بازیكن می‌گوید: «به نظر من او بدشانسی آورد. از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. گادوین هنوز كامل خوب نشده بود كه دوباره بازی كرد و این مساله باعث شد تا مصدومیتش تشدید شود. با باشگاهش مذاكره كرد و قرار شد تا نیم‌فصل دور باشد. برای او آرزوی سلامتی می‌كنم و امیدوارم هر چه زودتر برگردد و بازی‌های خوبش را انجام دهد. گادوین بازیكن توانمندی است و به نظرم می‌تواند در لیگ امارات موفق شود.»
آیاندا كه در استقلال هم روزهای خوبی را سپری كرد، درباره این تیم هم حرف‌هایی برای گفتن دارد: «از وضعیت این تیم در لیگ برتر خبر دارم و می‌دانم شروع خوبی نداشتند ولی استقلال با كمك هوادارانش می‌تواند به بالای جدول برسد و حتی امسال قهرمان لیگ برتر شود. آنها بازیكنان خوبی دارند. من هم دعا می‌كنم این تیم موفق باشد.» او رابطه خوبش را با هواداران استقلال حفظ كرده و در‌این‌باره می‌گوید: «هواداران استقلال هنوز پیام‌های محبت‌آمیز زیادی برای من ارسال می‌كنند. رابطه ما قطع نشده است. سابقه نداشته بود در باشگاهی بازی كنم كه این‌قدر هوادار خوب داشته باشد. آنها چه در زمان حضورم در استقلال و چه حالا خیلی حمایت می‌كنند. می‌دانم كه یك روز دوباره به استقلال باز خواهم گشت چون كارهای زیادی داریم كه هنوز انجام نداده‌ایم. دوست دارم با این تیم یك روز قهرمان شوم، حالا فرقی نمی‌كند قهرمان چه جامی. دلم برای هواداران استقلال تنگ می‌شود. خاطراتم را در این باشگاه فراموش نمی‌كنم و امیدوارم یك روز دوباره با هم همكاری كنیم.»