جشن گلزنی ایران

پیروزی 14 بر صفر ایران برابر کامبوج پیش از این‌که مسابقه باشد یک بازی تمرینی بود

جشن گلزنی ایران

 تیم ملی فوتبال ایران در دیداری بسیار آسان مقابل تیم كامبوج به برتری 14‌بر‌صفر رسید تا با روحیه مناسب آماده بازی مقابل بحرین شود. تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در ورزشگاه آزادی به مصاف كامبوج رفت و در پایان جشنواره‌ای پرگل به برتری 14 بر صفر رسید. كامبوجی‌ها در این بازی جوانمردانه بازی كردند و خوشبختانه رو به بازی خشن و ناجوانمردانه نیاوردند تا با كمترین آسیب و بدون غایب به بازی حساس سه‌شنبه مقابل بحرین برسیم. این بازی كه تحت تاثیر حضور بانوان در ورزشگاه برگزار می‌شد، دیداری برای تمرین گلزنی مهاجمان ما بود. سردار آزمون (11، 35 و 44)، كریم انصاری‌فرد (40، 49، 61 و 88)، مهدی طارمی (22 و 55)، محمد محبی (65 و 67) و میلاد محمدی (85) برای ما گلزنی كردند و گل‌های دیگر ما را احمد نوراللهی (4) و محمدحسین كنعانی‌زادگان (18) به ثمر رساندند. این نشان می‌دهد برخلاف بازی‌های تیم ملی در زمان كارلوس كی‌روش كه بازیكنان همه خطوط در گلزنی نقش داشتند، امر گلزنی فقط متوجه مهاجمان تیم است.
مارك ویلموتس می‌توانست از بازیكنان ذخیره برای این بازی استفاده كند اما ترجیح داد علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی (امید ابراهیمی-61)، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، كریم انصاری‌فرد، محمدحسین كنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون (مسعود شجاعی-57)، محمد محبی (مهرداد محمدی-73) و رامین رضاییان را در این بازی به كار گیرد.
پرنجال بنرجی هندی هم قضاوت این دیدار را به‌عهده داشت.
 تمرین دیروز
بازیكنان تیم ملی صبح دیروز در دو گروه در مركز ملی فوتبال به تمرین پرداختند كه  به تمرین بازیكنان ذخیره اختصاص داشت. این تمرین با توپ، حدود یك ساعت طول كشید. بازیكنانی كه در تركیب اصلی دیدار مقابل كامبوج به میدان رفته بودند، با حضور در سالن بدنسازی پك، تمرین ریكاوری را پشت سرگذاشته و سپس راهی استخر شدند.
 سومین بازی در بحرین
بازیكنان تیم ملی حالا با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه C قرار دارند و با بالاترین روحیه آماده بازی حساس سه‌شنبه در ورزشگاه ملی بحرین در شهر ریفا (كه آن را رفاع هم می‌نامند) می‌شوند.
 رضاییان مرخص شد
رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران كه بعد از دیدار با كامبوج به بیمارستان رفته بود، از بیمارستان مرخص شد. رضاییان  بعد از دیدار مقابل كامبوج، به دلیل درد از ناحیه فك با یكی از پزشكان تیم ملی راهی بیمارستان شد.