خدا  را  شکر

واكنش ستاره‌های تیم ملی به برد تاریخی

خدا را شکر

بازیكنان تیم ملی بعد از برد تاریخی 14 بر صفر مقابل كامبوج توضیحاتی درباره این مسابقه دادند.
 مهدی طارمی: خدا را شكر توانستیم گل‌های زیادی بزنیم و بازی هجومی انجام دهیم تا دل مردم شاد شود. من هم دوست داشتم در این بازی هت تریك كنم و گل‌های بیشتری بزنم. طبیعی است یك مهاجم دوست دارد گل بزند. من هم آنجا كه می‌توانستم، پاس دادم. خودخواهانه بازی نكردم ولی دوست داشتم هت تریك كنم.ما فوتبال خودمان را ارائه كردیم. كامبوج هم تیم خوبی بود و ضد فوتبال بازی نكرد. تا جایی كه می‌توانستند بازی می‌كردند و پاس هم می‌دادند. بازی كامبوج را دوست داشتم. امیدوارم به رده‌های بالاتر بروند.
 محمدحسین كنعانی‌زادگان: درباره گلی كه زدم باید بگویم همه كمك كردند و من فقط توپ را وارد دروازه كردم. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و با تمركز مقابل همه تیم‌ها حاضر می‌شویم. بازی به بازی جلو می‌رویم. بازی‌های بحرین هم آنالیز می‌شود. باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده می‌افتد.
 اشكان دژاگه: این یك بازی تاریخی برای ما بود و واقعا دم بچه‌ها گرم. متاسفانه من به خاطر مصدومیت بازی را از دست دادم. امروز وضعیتم مشخص می‌شود. درباره تفاوت ویلموتس و كی روش هم باید بگویم فكر می‌كنم هر كسی استایل خودش را دارد. كی‌روش استایل خودش را داشت كه موفق هم بود. ویلموتس هم مربی خوبی است. خدا را شكر می‌كنم بازی‌های خوبی انجام دادیم. امیدوارم ادامه داشته باشد.
 علیرضا بیرانوند: كامبوجی‌ها نسبت به بازی بحرین ریلكس‌تر بودند و می‌دانستیم اگر دیرتر گل بزنیم، به مشكل می‌خوریم. خوشبختانه زود این اتفاق افتاد و با گل‌های بیشتری بازی را تمام كردیم. شنیدم كه گفتند پنالتی من عمدی بود. ولی این‌طور نبود. نیمه دوم كه آغاز شد، هفت گل جلو بودیم و یك مقدار تمركزمان را از دست دادیم. صحنه پنالتی درست بود اما خدا را شكر كه گرفتم چون اگر گل می‌شد، پیروزی 14 بر صفر ما زیر سؤال می‌رفت. امیدوارم بچه‌ها در مسابقه با بحرین هم آماده باشند چون دیدار سختی در زمین حریف داریم.
 كریم انصاری‌فرد: برد خوبی بود. خوشحالم كه با نتیجه خوبی برنده شدیم. همه بچه‌ها خیلی خوب بازی كردند. این چهار گل را به مردم كشورم تقدیم می‌كنم.