به دنبال سنت‌شکنی

آیا طلسم 18 ساله برد تیم بحرین در خاک خودش می‌شکند؟

به دنبال سنت‌شکنی

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20 سومین بازی خود در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را مقابل بحرین برگزار می‌كند. این بازی در ورزشگاه ملی بحرین برگزار می‌شود.
تیم ملی بحرین برای این بازی همه بازیكنانش را (به‌جز اسماعیل عبداللطیف) در اختیار دارد. هلیو سوزا سرمربی پرتغالی بحرین اگرچه با احترام درباره ایران حرف زده؛ اما بازیكنانش را كاملا مهیای بازی امروز كرده است و توصیه اول او به شاگردانش این بود كه از نام ایران نترسند.
 غایبان ایران
اشكان دژاگه مانند بازی با كامبوج، این بازی را هم از دست داد. سیدمجید حسینی هم گرچه مشكلی برای بازی ندارد؛ اما احتمال بازی كردن او خیلی ضعیف است.
مارك ویلموتس در بازی با كامبوج از طارمی، انصاری‌فرد و سردار آزمون به‌صورت همزمان استفاده كرده بود و به نظر می‌رسد در بازی امروز تیمش را كمی محتاطانه‌تر آرایش كند.
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین كنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، محمد محبی (73 مهرداد محمدی)، سردار آزمون (47 مسعود شجاعی)، كریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی بازیكنان ما در بازی مقابل كامبوج بودند كه به نظر می‌رسد با یكی دو تغییر همراه باشد، چون تیم ویلموتس در این بازی محتاط‌تر عمل خواهد كرد. گرچه می‌دانیم ویلموتس، حمله را خیلی دوست دارد و شكل بازی تیم ما را تغییر داده است.  از آخرین برد تیم ملی ایران در بحرین 18 سال می‌گذرد و ویلموتس دیروز اعلام کرد تیمش به بحرین رفته تا این طلسم 18 ساله را بشکند. باید دید تیم هجومی ایران می‌تواند به هدف خود دست پیدا کند یا خیر.
 ایران سفید، بحرین قرمز
تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین با لباس‌های اصلی خود در بازی امشب به میدان می‌روند.
نشست سرپرستان تیم‌های ایران و بحرین برگزار شد كه در این نشست رنگ پیراهن تیم ملی فوتبال ایران سفید و رنگ پیراهن تیم ملی فوتبال بحرین قرمز اعلام شد.
با اعلام فیفا، والنتین كوالنكوف ازبكستانی با كمك آندری سانپكو و تیمور جانیولین این بازی را قضاوت خواهند كرد. ایلجیز تانتاشو از ازبكستان نیز به عنوان داور چهارم برای این دیدار انتخاب شده است. ناظر داوری از استرالیا و نماینده مسابقه از كشور چین تایپه است.