ویلموتس: تاریخ را عوض می‌كنیم

ویلموتس: تاریخ را عوض می‌كنیم


مارك ویلموتس، سرمربی تیم ملی در كنفرانس بازی امشب حرف‌های جالبی زد:
 دو بازی داشتیم و 6 امتیاز كسب كردیم. هدف ما برنده شدن در بازی سوم است. بحرین حریف سرسختی است و ما فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم. بحرین سخت به حریف فرصت می‌دهد با این وجود سعی می‌كنیم برنده بازی باشیم.
 تكرار نتایج قبلی؟ فراموش كنید. برد 14 بر صفر تمام شده است. باید آن بازی را فراموش كنیم. واقعیت این است كه بحرین سخت به حریف موقعیت می‌دهد. باید با صبر زیاد و بالا مقابل این تیم بازی كرد.
 بحرین یك دفاع قوی دارد و با كامبوج متفاوت است. این بازی با مسابقه قبلی ما تفاوت فراوانی دارد. اگر بازیكنان ما تصور كنند حریف آسانی در پیش دارند با مشكل روبه‌رو می‌شوند. من بحرین را اصلا حریف آسانی نمی‌بینم.
 شما خبرنگاران می‌گویید 18 سال است ایران در بحرین نتوانسته این تیم را شكست دهد. باید به حریف احترام بگذاریم، ولی آمده‌ایم تاریخ را برعكس كنیم. قطعا با تمركز بالا به مصاف حریف می‌رویم و این بازیكنان هستند كه تاریخ سازی می‌كنند. ما آمده‌ایم كه تاریخ را تغییر دهیم.
 اكنون 6 امتیاز داریم؛ اما نمی‌توان پیش‌بینی كرد كه چند امتیاز دیگر می‌گیریم. من نگاهم بازی به بازی است. سعی می‌كنیم بیشترین امتیاز را كسب كنیم و در گروه تیم نخست شویم. فلسفه ما كسب حداكثر امتیازات ممكن است. هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت‌ها خواهد بود.