تلاش برای ایجاد دوقطبی‌های جدید در آستانه انتخابات

تلاش برای ایجاد دوقطبی‌های جدید در آستانه انتخابات


اگر نگاه منصفانه و آگاهانه‌ای داشته باشیم می‌بینیم جریانی كه این روزها در برخی مواقع موضوعات انحرافی را در جامعه مطرح می‌كند جریانی است كه كارنامه مناسبی طی سال‌های اخیر از خود ارائه نداده است. شش سال وعده‌هایی داده‌اند كه محقق نشده است. این جریان تمام ظرفیت كشور را به موضوع سیاست خارجی گره زد و گویی همه وزارتخانه‌ها یك وزارت‌خارجه شده و آن‌هم صرفا موضوع برجام را با هدف لغو تحریم‌ها كه مهم‌ترین وعده ارائه‌شده به ملت بود دنبال كرد.
اما در یكی دو سال اخیر نه‌تنها تحریم‌ها لغو نشده بلكه شاهدیم كه پی در پی تحریم‌هایی بر ایران اعمال شده است، بنابراین این جریان متوجه شده كه چیزی برای ارائه نداشته و كارنامه‌ای تقریبا هیچ دارد.
به همین دلیل طبیعی است كه آنها آدرس‌های غلط و انحرافی داده و با خلق دو قطبی‌ها و موضوعات حاشیه‌ساز اصطلاحا افكار عمومی را منحرف كنند، اما واقعیت این است كه دیگر مردم متوجه بسیاری از موضوعات شده‌اند لذا این جریان باید پاسخگوی وضعیت معیشتی و اقتصادی كشور باشد. چند روز گذشته وزیر كشاورزی اعلام كرد كه دوباره واردكننده گندم خواهیم شد. این اتفاق بسیار بدی است كه در سالی كه رونق تولید نام دارد به جای جلوگیری از ایجاد هزینه‌های سنگین واردكننده گندم می‌شویم. متاسفانه این عده به جای جوابگویی به مشكلات معیشتی مردم، موضوعات دیگر را با اهداف سیاسی و ایجاد فضای دو قطبی در آستانه انتخابات مطرح می‌كنند. چهار ماه تا انتخابات فرصت داریم و با فرمان فعلی كه این جریان در پیش گرفته است باید منتظر دو قطبی‌های دیگر هم باشیم، چرا كه آنها حیات و ممات خود و رهایی از فضای فعلی را با خلق دو قطبی‌های جدید می‌بینند.
در ضمن براساس نظرسنجی‌ها نیز محبوبیت یكسری افراد و اشخاص كاهش یافته و آنها راه نجات خود را در ایجاد دو قطبی‌های جدید می‌بینند. اما داده‌های نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد كه مردم به دنبال اقدام متفاوت و آرای جدید خواهند بود و پیامشان را در انتخابات خیلی روشن به این جریان خواهند رساند.