خســــروی وفا: این مدال را به شهید ابراهیم هادی تقدیم می‌كنم

عالی‌ترین نشان IPC بر سینه حاج محمود

خســــروی وفا: این مدال را به شهید ابراهیم هادی تقدیم می‌كنم

 محمود خسروی وفا، رئیس كمیته ملی پارالمپیك ایران، عالی‌ترین نشان كمیته بین‌المللی پارالمپیك را دریافت كرد.
خسروی وفا در مراسمی كه به مناسبت سی‌اُمین سالگرد تاسیس IPC و با حضور مسؤولان ورزش آلمان، مسؤولان IOC، سازمان ملل متحد، رئیس كمیته بین‌المللی پارالمپیك، نمایندگان تمامی كشورهای عضو كمیته بین‌المللی پارالمپیك، اعضای مجمع IPC، روسای فدراسیون‌های جهانی و مدعوین كنفرانس بن ۲۰۱۹ در شهر بُن آلمان برگزار شد، این نشان عالی را در قبال سال‌ها تلاش و حمایت از ورزش جانبازان و معلولان و نابینایان و كم بینایان ایران دریافت كرد. رئیس كمیته ملی پارالمپیك پس از دریافت نشان عالی كمیته بین‌المللی پارالمپیك گفت: خوشحالم كه در این مقطع زمانی كه هر روز شاهد یك موفقیت برای جمهوری اسلامی ایران هستیم، ورزش كشور در بخش پارالمپیك به چنین موفقیت ارزشمندی دست می‌یابد. این موفقیت مرهون ایثارگری دوستان گمنام و شهیدان راه حق، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و امام شهیدان است.
وی افزود: تمجید رئیس كمیته بین‌المللی پارالمپیك از پارالمپیك ایران برای من بزرگ‌ترین دستاورد بود. باعث افتخار است در زمانی كه تصور می‌شود به‌دلیل تحریم‌ها ایران در انزوا به‌سر می‌برد، در چنین مراسم باشكوهی كه در سطح بین‌المللی و با حضور عالی‌ترین مقامات ورزش پارالمپیك و جهان برگزار شد، از ظرفیت‌های پارالمپیك ایران، برابری فرصت‌ها برای بانوان و آقایان و نیز پیشرفت فوق‌العاده جنبش پارالمپیك در كشورمان صحبت شد و تمامی اینها دلیل تعلق گرفتن این جایزه به ایران بود.
 رئیس كمیته ملی پارالمپیك در پایان خاطر نشان كرد: این مدال را به شهید ابراهیم هادی تقدیم و از همه دعوت می‌كنم با زندگی این شهید بزرگوار آشنا شوند.