نسخه Pdf

سفر با طعم ورزش‌های آبی

سفر با طعم ورزش‌های آبی

از هیجان‌انگیزترین ورزش‌های آبی در كیش، شاتل سواری است كه هم به صورت دسته‌جمعی و هم تك‌نفره امكان‌پذیر است. شما در این ورزش سوار یك تیوب می‌شوید و با قایق‌های تندرو با سرعت بسیار بالا روی سطح دریا كشیده می‌شوید و هیجان وصف‌ناپذیری را تجربه خواهید كرد. شاتل سواری ورزشی پر از هیجان و لذت بخش است. توصیه ما به شما این است اگر قصد سوار شدن به شاتل را دارید، باید ماهیچه‌های قوی داشته باشید تا موقع دور زدن قایق‌های تندرو از روی تویوب داخل آب نیفتید.
اسكوتر زیر دریایی كیش هم یكی از جدیدترین تفریحات آبی كیش اسكوتر زیردریایی است. این دستگاه امكان تجربه غواصی را برای همه افراد فراهم کرده است و بدون این‌كه فرد نیازی به تجربه غواصی داشته باشید. می‌توانید به‌راحتی از این دستگاه بدون نیاز به حمل وسایل غواصی یا گواهینامه‌های مربوط و حتی بدون بلد بودن شنا در آب استفاده می‌شود.
فلای بورد كیش هم جذابیتی است كه البته در صورت نترسیدن از ارتفاع می‌توانید سراغش بروید. فلای بورد یكی از ورزش‌های آبی است كه با اتصال به یك جت اسكی شخصی روی هوا معلق نگه داشته می‌شود و با پمپاژ و فشار آب امكان مانور دادن و انجام حركات نمایشی را می‌دهد.
و اما باید این را هم گفت كه بزرگ‌‌ترین كیبل اسكی دنیا در جزیره كیش ایران قرار دارد، از همین‌رو این ورزش آبی توانسته جزیره كیش را در سطح جهان مطرح كند. این ورزش آسان، ایمن و لذتبخش، محدود به سن خاصی نیست و همه سنین می‌توانند از آن لذت كافی را ببرند. پارك كیبل اسكی كیش یكی از بهترین تفریحات كیش است كه در تور كیش به‌راحتی نمی‌توان از آن گذشت.
پاراسل! یكی از لذتبخش‌‌ترین و محبوب‌‌ترین ورزش‌های آبی در كیش در بین كسانی است كه می‌خواهند یك ورزش آبی جذاب را تجربه كنند. شما هنگام استفاده از این ورزش آبی همراه دوستان یا خانواده خود سوار بر چتر پاراسل می‌شوید و به وسیله قایق با سرعت كشیده می‌شوید و در آسمان آبی كیش اوج می‌گیرید. چتر پاراسل می‌تواند ارتفاعی بین
300ـ 150متر بالاتر از سطح دریا را برای شما فراهم كند. یكی از فعالیت‌هایی كه بر خلاف تمامی موارد كه تاكنون ذكر شد سبب می‌شود تمركز شما بیشتر شود و آرامشی بی‌نظیر سراغتان بیاید، ماهیگیری است. این فعالیت را می‌توانید در كلوپ‌های دریایی كیش انجام دهید و حسابی لذت ببرید. البته این كلوپ‌ها تجهیزات لازم را هم در اختیارتان قرار می‌دهند. در این روش طعمه‌ای را با ریسه لیدر (نخی از جنس فلز با روكشی از پلاستیك) به نخ اصلی می‌بندند و پس از متصل و ثابت كردن چوب ماهیگیری روی قایق، شروع به كشیدن آن می‌كنند.
البته این را هم بگوییم كلی تفریح آبی دیگر در كیش وجود دارد كه ما فقط به مهم‌‌ترین و معروف‌‌ترین آنها پرداخته ایم. مراكز خرید را هم كه گذاشتیم كنار و می‌دانیم خودتان می‌گردید بهترین‌هایش را پیدا می‌كنید. راستی غروب خورشید در كیش رویایی است. سعی كنید حتما تجربه‌اش كنید و یك دل سیر تركیب زرد و طلایی‌ها را با دریا تماشا كنید. 
ضمیمه قفسه کتاب