آدم‌ربایی ساختگی هالیوودی برای ازدواج

آدم‌ربایی ساختگی هالیوودی برای ازدواج

جوان مهندس وقتی با مخالفت خانواده خانم معلم‌زبان برای ازدواج روبه‌رو شد با همدستی وی نقشه آدم‌ربایی ساختگی را به سبك فیلم‌های هالیوودی به اجرا گذاشت.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته خانواده‌ای با حضور در دادسرای جنایی تهران شكایتی را مطرح كرد مبنی بر این‌كه دختر جوانش كه معلم زبان انگلیسی است ربوده شده و آدم‌رباها برای آزادی او یك میلیارد تومان پول خواسته‌اند. با دستور قضایی تحقیقات پلیسی از خانواده فرد ربوده‌شده آغاز و معلوم شد دختر جوان برای خرید از خانه بیرون رفته كه ناپدید شده و حتی همكارانش كه با او در آموزشگاه زبان كار می‌كردند خبری ندارند.
همچنین معلوم شد كه دو پیامك از تلفن همراه دختر ربوده‌شده برای خانواده‌اش ارسال شده مبنی براین‌كه او ربوده شده و باید در قبال آزادی وی یك میلیارد تومان پول بپردازند. ساعاتی بعد از این ماجرا بود كه ماموران از طریق خانواده وی باخبر شدند خواستگار او به مقابل خانه‌اش آمده و می‌گوید می‌تواند یك میلیارد تومان پول درخواستی آدم‌رباها را تهیه كرده و بپردازد اما نمی‌دانند او چطور متوجه ربایش دخترشان شده است و به وی مشكوك هستند.
همزمان با شكایت این خانواده از سهیل، او بازداشت شدو در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مهندسم و مدیر یك شركت هستم، درصدد بودم در مقطع دكترا ادامه تحصیل دهم و برای تقویت به كلاس زبان خانم معلمی در آموزشگاه زبان رفتم. مدتی بعد به هم علاقه‌مند شده و چند بار به خواستگاری‌اش رفتم. اما خانواده‌اش چون من چند سال از او بزرگ‌تر بودم مخالف این ازدواج بودند و گفتند او باید با پسرعمویش ازدواج كند. بعد از تماشای فیلم آدم‌ربایی هالیوودی تصمیم به طراحی و اجرای نقشه آدم‌ربایی ساختگی گرفتم و آن را دو نفری به اجرا گذاشتیم و او حتی دو پیامك تلفنی برای خانواده‌اش مبنی بر آدم‌ربایی و پرداخت یك میلیارد تومانی برای آزادی‌اش ارسال كرد. هدف‌مان این بود كه خانواده‌اش را مجبور كنم با ازدواجم با دخترشان موافقت كنند كه اشتباه كردم.
همچنین خانم معلم زبان در جریان تحقیقات گفت برای این‌كه خانواده‌اش به ازدواج آنها راضی شوند با همدستی جوان مهندس نقشه آدم‌ربایی ساختگی را به اجرا گذاشته است.
تحقیقات تكمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.