هواداران در ورزشگاه و فضای مجازی ما را حمایت می‌كنند

كنعانی‌زادگان: از بازی مقابل تیم سابقم خوشحالم

هواداران در ورزشگاه و فضای مجازی ما را حمایت می‌كنند



محمدحسین كنعانی‌زادگان موفق شده با عملكرد خوب و جالبش، نظر كادرفنی پرسپولیس را جلب كند. او قبل از این‌كه به پرسپولیس بیاید، یك مدافع ملی‌پوش بود و حالا در تركیب تیم ملی و پرسپولیس حضور دارد و به شكلی نظر موافق كالدرون را به‌دست آورده كه سیدجلال حسینی را به نیمكت ذخیره‌ها فرستاده است!
كنعانی‌زادگان در مورد بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز به خبرنگار جام‌جم گفت: برای این دیدار، كادرفنی آنالیز كاملی از حریف در اختیارمان قرار داده و تاكتیك‌های جدید و متنوعی برای گلزنی و كسب پیروزی داریم. كالدرون مربی بسیار باهوشی است كه سبك و تفكرات خودش را دارد و تا اینجای كار با تفكرات او، پنج پیروزی بسیار مهم كسب كردیم و با سرعت زیاد در حال نزدیك شدن به صدرجدول هستیم. می‌خواهیم با همین سرعت به كارمان ادامه بدهیم و قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم.
 او اضافه كرد: ماشین‌سازی همان تیمی است كه فصل گذشته در آن توپ می‌زدم. دوستان زیادی در این تیم دارم و می‌دانم تبریز دارای هواداران خونگرمی در فوتبال است. به‌خصوص كه طرفداران ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم تبریز را حمایت می‌كنند. من افتخار بازی در این تیم را داشتم و از تقابل با تیم فصل گذشته‌ام خوشحالم. امیدوارم یك رقابت دیدنی و زیبا از كار در بیاید و همه هواداران دو تیم از تماشای این بازی لذت ببرند. هم ما به سه امتیاز این دیدار احتیاج داریم و هم حریف مان اما چون این بازی درتهران برگزار می‌شود، شانس خودمان برای كسب برد را بیشتر از
حریف می‌دانیم.
این بازیكن اضافه كرد: در دو بازی گذشته مقابل پیكان و شاهین توانستیم شش امتیاز بسیار مهم و حیاتی كسب كرده و به صدر جدول نزدیك شویم. البته امسال تیم‌های مدعی زیادی را در لیگ می‌بینیم كه مخارج هنگفتی داشتند تا بتوانند به قهرمانی برسند یا مدعی باشند. به همین علت كارمان بسیار سخت است ولی ما هم پرسپولیس هستیم و از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. با این شرایط باید از دقیقه اول در هر بازی به فكر پیروزی باشیم. اگر خوش‌شانس بودیم، حالا امتیازات بیشتری داشتیم ولی خوشبختانه تا پایان فصل، زمان زیادی باقی مانده و ما هم می‌خواهیم همه چیز را
جبران كنیم.
كنعانی‌زادگان در پایان گفت‌وگویش با جام‌جم  گفت: هواداران ما همیشه به بازیكنان لطف داشتند. در این مدتی كه برای پرسپولیس بازی می‌كنم، این جو را تجربه كردم و می‌دانم طرفداران پرسپولیس همواره حامی بازیكنان بودند. آنها حتی یك لحظه هم دست از حمایت تیم برنمی دارند و همین موضوع به همه ما انگیزه‌های بیشتری می‌دهد. امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم همه بازی‌ها را ببریم. البته كار سختی در پیش داریم چون همان‌طور كه گفتم مدعیان زیادی در لیگ حضور دارند ولی نباید از پیش باخته باشیم و برای كسب بردهای بیشتر وارد میدان می‌شویم. از طرفداران می‌خواهم در ورزشگاه‌ها و حتی فضای مجازی باز هم ما را حمایت كنند و با هم یك اتحاد بزرگ را تشكیل بدهیم و به موفقیت‌های بیشتری برسیم.