می‌ماند و با قدرت ادامه می‌دهد

جواب قاطع سرپرست والیبال به شایعه جدایی كولاكوویچ

می‌ماند و با قدرت ادامه می‌دهد

خیلی‌ها دوست دارند این اتفاق بیفتد، یعنی رفتن كولاكوویچ از تیم ملی والیبال. مدت‌هاست این شایعه در بین والیبالی‌ها پیچیده اما تا به امروز كسی اظهارنظر قطعی در این باره نكرده است. شایعه‌سازان حتی جانشین كولا را هم انتخاب كرده‌اند؛ دستیار او، پیمان اكبری. كسی منكر دستاوردها و شایستگی‌های اكبری نمی‌شود اما مطرح شدن همین شایعه یعنی بازگشت به عقب. یعنی بازگشت به همان زمان‌هایی كه به قول مجریان و گزارشگران والیبالی «روزی آرزویمان گرفتن یك ست از كره و ژاپن بود.» در شرایط فعلی و در حالی كه فدراسیون والیبال مثل گوشت قربانی تكه‌تكه شده است حداقل، حرف‌های فتاحی، سرپرست این فدراسیون می‌تواند امیدواركننده باشد؛ آن هم برای كسانی كه نگران باند و باندبازی هستند، نگران بازگشت به عقب و نگران همه حاشیه‌هایی كه سال‌ها گریبان تیم ملی را گرفته بود. فتاحی ابتدا درباره این‌كه آیا صحت دارد كه به اكبری برای نشستن روی نیمكت تیم ملی به جای كولاكوویچ پیشنهاد شده است، گفت: «تا این لحظه كه دارم این حرف‌ها را می‌زنم، اتفاقی نیفتاده است و شك نداشته باشید اگر خبری باشد قطعا از طریق فدراسیون اطلاع‌‌رسانی خواهد شد. این حرف‌ها را دوستان شما می‌زنند و من نمی‌دانم چرا علاقه دارند مدام درباره این خبر حرف بزنند.»
فتاحی این را گفت و ادامه داد: «ما جلسات خصوصی زیادی را داشته ایم كه خیلی از آنها اصلا ارتباطی به كادر فنی تیم ملی نداشته است اما تا خبر چنین جلسه‌هایی به بیرون درز پیدا می‌كند، دوستان درباره تغییرات در كادر فنی سوال می‌كنند.»
سرپرست فدراسیون درباره كولاكوویچ و بازگشت او به تهران هم گفت: «اوایل دسامبر این اتفاق خواهد افتاد. نگران خبرهایی كه منتشر می‌شود، نباشید. كولاكوویچ به‌زودی می‌آید و با قدرت به كارش ادامه خواهد داد. ما در ماه‌های آینده مسابقات مهمی را در پیش داریم كه انتهایش می‌شود رسیدن به المپیك. نباید آرامش تیم ملی را برهم زد و نباید برای تیم ملی كه تیم همه مردم ایران است حاشیه ساخت. امیدوارم خیلی از دوستان این نكات را درنظر بگیرند و برای رسیدن والیبال به موفقیت‌های بزرگ تلاش كنند.»