بازیگر تازه در «جشن سربرون»

بازیگر تازه در «جشن سربرون»



تصویربرداری سریال «جشن سربرون» به كارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌كنندگی حسن نجاریان كه سه‌شنبه ۲ مهر در شهریار (غرب تهران) كلید خورده است، همچنان ادامه دارد و تاكنون حدود ۱۵ درصد از آن انجام شده است.
گروه سازنده این روزها در محل فیلمبرداری قلعه «در» كه قلعه فتح‌ا... خان در داستان است، مشغول تصویربرداری هستند كه این محل فیلمبرداری واقع در محله زرنان شهریار واقع شده و قرار است با شروع فصل زمستان برای گرفتن سكانس‌های مربوط به بخش‌های برفی و كوهستانی راهی جاده امامزاده داوود ‌شوند.
سهیلا رضوی از بازیگرانی است كه به‌تازگی به جشن سربرون پیوسته و ممكن است بازیگران دیگری نیز در طول كار به این مجموعه اضافه شوند.
داریوش كاردان، جواد قامتی، قاسم زارع، مهران نایل و رامین ناصرنصیر از بازیگرانی هستند كه به‌تازگی جلوی دوربین جشن سربرون رفته‌اند.
همچنین مراحل فنی این سریال كه قرار بود همزمان با تصویربرداری انجام بپذیرد، شروع شده است.
جشن سر برون مجموعه‌ای ٣٠ قسمتی به تهیه‌كنندگی حسن نجاریان و كارگردانی مجتبی راعی است كه به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.
در خلاصه داستان جشن سربرون آمده است: «بهادر»، كدخدای ایل پوسان با كدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش كینه‌ها خاموش شده است تا این‌كه سرخو با اعتماد به‌نفس به خواستگاری دختری زیبا و كم‌سن و سال بهادر جهان‌پسند می‌آید؛ غافل از این‌كه قرار است مدتی بعد جهان‌پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌كند. زخم‌های كهنه سر باز می‌كنند. هر دو طایفه از كدخدای خود حمایت می‌كنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌كند.
حسین محجوب، محمود پاك‌نیت، نادر فلاح، لیلا اوتادی، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش كاردان، میرطاهر مظلومی و رامین ناصرنصیر از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.