انتقام از زنان به‌خاطر مرگ پدر!

مسافركش قلابی به اتهام آزار 5 زن محاكمه شد

انتقام از زنان به‌خاطر مرگ پدر!



جوان شیطان صفت، طعمه‌های خود را با عنوان مسافركش در اوایل شب، سوار خودرو می‌كرد و برای آزار و اذیت به حاشیه شهر می‌برد. او كه بعد از پنج فقره آدم‌ربایی و آزار زنان به دام پلیس افتاد، در دادگاه اتهام خود را پذیرفت و تقاضای بخشش كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، از خرداد تا آذر سال گذشته، پرونده شكایت‌های مشابهی مبنی بر آزار و اذیت زنان جوان توسط راننده مسافركش به ماموران رسید و یافتن سرنخی از متهم در دستور كار پلیس قرار گرفت.  اولین شكایت توسط زن جوانی ثبت شد كه پشت متروی فرهنگسرا ربوده شده بود. طعمه بعدی در اتوبان همت و دیگری در خیابان نیروی هوایی به دام متهم افتاده بود. شكایت همه شاكیان مبنی بر آزار و اذیت و سرقت اموالشان توسط متهم بود.  یكی از شاكیان در طرح شكایت خود گفته بود: این آقا شكنجه جسمی بدی به من وارد كرد و پیچ گوشتی‌ای كه در ماشینش داشت را داخل شكمم فرو كرد كه باعث شكستگی دنده‌ام شد. اما شكنجه روحی‌ام خیلی بدتر بود. او اقدام به تهیه فیلم سیاه از من كرد تا
 عذابم دهد.
آخرین نفری كه طرح شكایت كرد، زن جوانی بود كه به اداره پلیس رفت و گفت: سوار یك خودروی پراید شدم. دقایقی بعد از سوار شدن، مسافر قبلی پیاده شد و ناگهان راننده جوان روی من چاقو كشید و با زور و تهدید مرا به حاشیه شهر برد. او به‌شدت كتكم زد و گلویم را فشار داد تا حدی كه مرگ را جلوی چشمانم دیدم. وقتی دید دارم خفه می‌شوم، پنجره را باز كرد تا نفس بكشم. من هم از یك لحظه غفلت او استفاده كردم و از دستش گریختم.
با پیگیری‌های ماموران، متهم 30 ساله، پاییز سال قبل دستگیر شد و به اتهامات خود اعتراف كرد. پرونده روانه دادگاه كیفری یك استان تهران شد و دیروز متهم پای میز محاكمه ایستاد. اتهامش مبنی بر پنج فقره آدم‌ربایی و ارتباط نامشروع به عنف، سرقت مقرون به آزار و اذیت و ایراد ضرب و جرح عمدی تفهیم شد و او در دفاع از خود گفت: اتهامات خود را قبول دارم. بعد از مرگ پدرم حال روحی خیلی بدی داشتم و همین باعث شد دست به این اعمال بزنم. از همه شاكیان تقاضای بخشش دارم.
دادگاه بعد از مشورت، رای پرونده را صادر خواهد كرد.