«بچه‌مهندس 3» به كارخانه‌ای حوالی شادآباد رسید

«بچه‌مهندس 3» به كارخانه‌ای حوالی شادآباد رسید

تصویربرداری سریال «بچه‌مهندس 3» به كارگردانی علی غفاری و تهیه‌كنندگی سعید سعدی این روزها در كارخانه‌ای حوالی شادآباد پیگیری می‌شود.
به گزارش فارس، تصویربرداری سریال بچه مهندس۳ روزهای پایانی خود را در كارخانه‌ای حوالی شادآباد سپری می‌كند و تا به حال ۷۵درصد از تصویربرداری آن انجام شده است.
این سریال به كارگردانی علی غفاری و تهیه كنندگی سعید سعدی در فصل‌های پیشین از شبكه دوی سیما پخش شد.
تصویربرداری سریال بچه‌مهندس۳ در ۳۵ قسمت در حال انجام است. علی غفاری كارگردانی و سعید سعدی تهیه كنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال سال گذشته از شبكه دوی سیما پخش شد. فصل اول در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ روی آنتن رفت.
پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر و حمید شریف‌زاده از بازیگرانی هستند كه هم در فصل یك و هم در فصل دو حضور داشتند كه در كنار آنها بازیگران دیگری هم به این كار پیوستند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نكیسا، مهران نائل، صحرا اسدا...ی، فرج ا... گل‌سفیدی و سیامك اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش كودكی جواد را بازی می‌كردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، كامران تفتی و اتابك نادری و روزبه حصاری از بازیگران جدید این فصل هستند.