درخواست‌های نمایندگان  تشکل‌های دانشجویی از رئیسی

درخواست‌های نمایندگان تشکل‌های دانشجویی از رئیسی

امین نوریان نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: سال‌هاست جریانی در کشور پدید آمده که از آن به مافیای قدرت و ثروت یاد می‌شود که مهمترین اخلالگر در مطالبه عدالت می‌باشد. با تقدیر از اقدامات اخیر قوه قضاییه تاکید می‌کنیم که عطوفت با کسانی که حق مردم را ضایع کرده و با آبروی نظام اسلامی بازی می‌کنند، در هر سطح و جایگاهی نابخشودنی است.
محمدحسین معصوم زاده، نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل هم گفت: از جنابعالی به عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی سران قوا انتظار می‌رود که صریح و روشن درباره ماهیت این شورا، مصوبات گذشته (که بالغ بر ۲۰۰ مصوبه می‌باشد) و مصوبه بنزین به طور خاص توضیحاتی ارائه دهید. علی طلوعی، نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خواهان برخورد با مفاسد سیاسی در کنار مفاسد اقتصادی شد و گفت: در مسأله مبارزه با دانه‌درشت‌ها، ضروری است نسبت به پیگیری و احیای حقوق عامه تلاشی واقعی و جدی صورت بگیرد.
 درددل یکی از کارگران هپکو با رئیسی
 میرناصری یکی از کارگران هپکو که به دعوت دانشجویان در نشست با رئیس دستگاه قضا حضور داشت، گفت: سال‌هاست که شیره وجود کارگران و شرکت‌های مادر تخصصی این مرز و بوم از جمله هپکو، آذرآب، آلومینیوم، کشت و صنعت مغان، هفت‌تپه و ده‌ها شرکت دیگر با یک روش تکراری مکیده می‌شود.
وی از عدم نظارت کافی از سوی دستگاه‌های نظارتی انتقاد کرد.