بشار رسن:  پرسپولیس  به همان تیم قدرتمند گذشته تبدیل  شد

بشار رسن: پرسپولیس به همان تیم قدرتمند گذشته تبدیل شد

 بشار رسن هافبك عراقی تیم فوتبال پرسپولیس یكی از بهترین بازیكنان دیدار مقابل ذوب‌آهن به شمار می‌رود. او پس از مدت‌ها در تركیب اصلی سرخپوشان به میدان رفت و موفق شد روی دو گل این تیم در اصفهان و برتری ۳ بر صفر پرسپولیس تاثیر مستقیم داشته باشد. گابریل كالدرون با درخشش او و سایر بازیكنانش همچون مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و... با بردی شیرین از اصفهان به تهران بازگشت.
بشار در این مورد گفت: بازی هیجان‌انگیز و جذابی را به نمایش گذاشتیم. پرسپولیس همان تیمی بود كه قبلا در سه فصل قهرمان شده و حالا با تقویت بیشتر بازیكنانش برای موفقیت‌های دوباره به لیگ برگشته است. ما همان پرسپولیسی شدیم كه هواداران انتظارش را می‌كشیدند. تا به حال خیلی خوب جلو آمدیم و مقاومت و مبارزه كردیم. از این به بعد هم چنین كاری انجام خواهیم داد.
 وی اضافه كرد: بازیكنان ما به بلوغ تاكتیكی و هماهنگی كامل رسید‌ه‌اند. البته انتظارات از تیم ما بسیار بالاست اما پتانسیل و توان تیم‌مان هم افزایش یافته ولی باید كارمان را با انگیزه‌های بیشتری پیش ببریم. تا به حال خیلی خوب جلو آمدیم و مقاومت و مبارزه كردیم. از این به بعد هم چنین كاری انجام خواهیم داد. باید ثابت كنیم چرا قهرمان سه فصل پیش بوده‌ایم. بازیكنان هم در بازی‌ها می‌گویند ما پرسپولیس هستیم و با‌توجه به شرایط جدول فقط كافی است چند بازی دیگر را ببریم تا اعتمادها را جلب كنیم. حتی معتقدم در همین نیم‌فصل نیز با كسب برد در سه بازی باقی مانده، قهرمان می‌شویم. من كاری به جدول رده‌بندی ندارم و تا پایان نیم‌فصل نگاهی به آن نمی‌كنم فقط می‌دانم حقمان قهرمانی است.
او گفت: در بازی با ذوب‌آهن هم بسیار خوب و زیبا بازی كردیم و توانستیم مالكیت توپ را در اختیار بگیریم و گل بزنیم. این شرایط ما را به سمت موفقیت‌های بیشتری پیش می‌برد‌. در چند بازی دیگر این فصل هم عالی بودیم. فكر می‌كنم برد در جام حذفی به همه ما روحیه بالایی داده زیرا در تمرینات و بازی اخیر پیشرفت كردیم. این وضعیتی است كه همه ما انتظارش را می‌كشیدیم. بشار در نهایت گفت: در بازی با ذوب آهن، از عملكرد خودم رضایت داشتم. جدا از پاسی كه به علیپور دادم و پنالتی گرفت، یك موقعیت عالی داشتم كه تصمیم گرفتم در آن صحنه خودم به توپ ضربه بزنم و توپ را از بالای سر دروازه‌بان ذوب‌آهن به گل تبدیل كنم اما بدشانسی آوردم. ولی با این حال خوشحالم كه توانستم در بخشی از بازی به تیم محبوبم كمك كنم. مطمئن باشید این وضعیت ادامه پیدا می‌كند و من باز هم می‌توانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم. رضایت هواداران و كادر فنی برایم ارزش بالایی دارد و با تمام وجود می‌جنگم تا تاثیرگذار باشم.