كارشناسان سریال «فوق لیسانسه ها»

كارشناسان سریال «فوق لیسانسه ها»

 سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه ها» دیشب تمام شد. احتمالا شما هم مثل ما دوستش داشتید و از تماشایش لذت می‌بردید، اما راستش باید بگویم از این پایان ته دلمان خرسندیم. چرا؟ چون این‌قدر گروه همسایه از حبیب این سریال حرف زد و با حبیب خان تحریریه را گذاشت روی سرش كه منتظر بودیم تمام شود و نفس راحتی بكشیم. مثلث علیپور، شهدوست و مجلسی چنان روزانه در تحریریه نقش حبیب را بازی كرده و درباره اش با صدای بلند و هیجان حرف زده اند كه خود هوتن شكیبا اگر در تحریریه بود، التماس می‌كرد بچه‌ها بی خیال شوند!
 خلاصه چنین رسانه ملی‌ای داریم كه سریال‌های خفن دارد و چنان همكارانی جدی در گروه رسانه داریم كه تمام زندگی‌شان را اصلا با تلویزیون می‌گذرانند. ضمن این‌كه باید بگویم همكار دیگرشان فاطمه عودباشی هم منتقد سریال فوق‌لیسانسه هاست و خلاصه چند صدایی خفنی در گروه حاكم بود. ما و احتمالا آن یكی همسایه‌شان سرویس اقتصادی همین الان می‌توانیم به‌عنوان كارشناسان همه‌فن‌حریف سریال لیسانسه‌ها درباره‌اش چند صفحه بنویسیم و مصاحبه كنیم و ... خلاصه جایی به كمك ما نیاز بود دریغ نمی‌كنیم، فقط اطلاع دهید!
 همین اول كاری برویم سراغ صفحه جذاب 9. اصلا صفحه‌ای كه هر روز ستون پشت صحنه دارد، می‌تواند جذاب نباشد؟ مسلما نه. حالا اگر بدانید محمدصادق علیزاده امروز رفته سراغ چه سوژه‌ای برایتان جذاب تر هم می‌شود. دبیرمان امروز رفته سراغ فیلم سینمایی «مست عشق» كه قرار است بر اساس زندگی مولانا در تركیه ساخته شود، كارگردانش هم حسن فتحی است و كلی بازیگر ایرانی از جمله شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در آن بازی می‌كنند. علیزاده گشته دنبال سرمایه‌گذار این فیلم و به كجا رسیده را دیگر نگویم. خودتان بروید سراغ گزارش و ببینید چه خبر است.
 شعار سی و سومین نمایشگاه بین المللی تهران را شنیده اید؟ كتاب یعنی زندگی! حالا در روزگاری كه قیمت بنزین و گوجه فرنگی زهره آدم را آب می‌كند، این شعار چه جایگاهی می‌تواند داشته باشد. صابر محمدی كه از متمولان مقیم ییلاقات همین دور و بر خودمان است، رفته سراغ این شعار و با درك تنگدست‌های كتابدوست از این ماجرا در صفحه 10 امروز نوشته است.
 شبی كه ماه كامل شد، قصر شیرین و خانه پدری فیلم‌های سینمایی تازه و پرمخاطبی هستند كه این روزها قربانی قاچاق فیلم شده‌اند. علی رستگار رفته سراغ این ماجرا تا ببیند چه شده و طی چه فرآیندی قاچاق فیلم بازگشته است. بروید صفحه 11 و روایت تیزبینی‌های همكارمان را بخوانید. اصلا می‌خواهیم بفرستیمش كارآگاه شود!
 صفحه 12 سینمای جهان دارد به قلم كیكاووس زیاری. مثل همیشه پر از خبر و اتفاقات جذاب سینمای جهان. بفرمایید هالیوود و بالیوود.