ــــــــچگونه؟

ــــــــچگونه؟

علی‌ مسلمی، بازیگر سریال حكایت‌های كمال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان توصیه‌هایی درباره بازیگر شدن بدون پارتی مطرح كرده است.
چه جوری؟ او گفت: من و امثال من به دلیل نداشتن پارتی باید راه سخت و دشواری را طی كنیم، اما چیزی از ارزش كار ما كم‌نمی‌كند و باعث نمی‌شود كه دست از تلاش برداریم. من در دانشگاه هنر و معماری دانشجوی رشته تئاتر هستم و درس می‌خوانم، جایی كه تعداد بسیاری از دوستانم كه شایسته بازیگری هستند و می‌توانند دیده شوند، ایستاده‌اند و سختی را تحمل می‌كنند، اما به دنبال فرصتی برای دیده شدن هستند. من به نمایندگی آنها صحبت می‌كنم و می‌گویم كه با تلاش و كوشش می‌توان به خیلی از موفقیت‌ها رسید. در همه مشاغل این اتفاقات رخ می‌دهد اما در نهایت، شرط ماندگاری، شایسته بودن است.
شروع كار من به تئاتر برمی‌گردد، تئاتر «نیمروز اسكاتلند» به كارگردانی ندا هنگامی كه در سی‌وپنجمین دوره جشنواره فجر هم اجرا رفتیم از جمله این آثار است. در این مدت كار‌هایی داشتم تا این‌كه در سریال «هست و نیست» به كارگردانی حسین سهیلی‌زاده اولین كار جدی را بازی كردم. تجربه با سهیلی‌زاده بسیار لذت‌بخش است. شایان‌فر تهیه كننده «هست و نیست» هم حضور داشتند و در ادامه «حكایت‌های كمال» را هم بازی كردم. وی از تهیه‌كنندگان قدیمی است كه به جوانان فرصت می‌دهند بدون پارتی در فیلم بازی كنند. از این رو در سریال حكایت‌های كمال شاهد حضور بسیاری از نوجوانان هستیم كه به پشتوانه آقای تهیه‌كننده حضور پیدا كرده‌اند.
شرایط به گونه‌ای شده كه بیشتر كار‌ها سفارشی شده است. به نظرم باید حضور آقای شایان‌فر را غنیمت بشماریم كه به بازیگران بها می‌دهند همچنین آقای صلح‌میرزایی كه تجربه خوبی با ایشان داشتم.