دام سیاه خواستگار قلابی برای دختر جوان

دام سیاه خواستگار قلابی برای دختر جوان


خواستگار قلابی كه به اتهام آزار و اذیت دختر جوان و تهیه فیلم سیاه از او بازداشت شده بود، در دادگاه كیفری یك استان تهران محاكمه شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی تابستان امسال دختر 27 ساله‌ای به نام بهار با حضور در اداره پلیس تهران مدعی شد از سوی خواستگارش مورد آزار و اذیت قرار گرفته و آن مرد با تهیه فیلم سیاه او را تهدید می‌كند.
وی در اظهاراتش گفت: كارمند یك آژانس هواپیمایی در سعادت‌آباد هستم و سامان یكی از مشتریانمان بود، او حتی برای خواستگاری به خانه‌مان آمد كه پدرم از وی خواست با خانواده‌اش بیاید. او می‌گفت خانواده‌اش خارج از كشور زندگی می‌كنند و چند ماه طول می‌كشد كه به ایران بیایند. او از پدرم خواست اجازه دهد با من بیشتر آشنا شود. پس از موافقت خانواده‌ام گاهی با هم بیرون می‌رفتیم، اما فهمیدم او همسر و دو فرزند دارد و تصمیم به پایان دادن رابطه‌مان گرفتم. یك روز او مرا با ترفند و فریب به خانه‌اش كشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم فیلم سیاه از من تهیه و تهدیدم كرد كه اگر به كسی حرفی بزنم فیلم را منتشر می‌كند، اما بار دوم كه مرا آزار داد، تصمیم به شكایت از او گرفتم. با این شكایت بود كه متهم بازداشت شد. این در حالی بود كه پزشكی قانونی آزار و اذیت شاكی را تایید كرده بود. روز گذشته متهم در شعبه دوازدهم دادگاه كیفری حاضر شد و در دفاع از خود گفت: اتهامم را قبول ندارم. بهار با اصرار خودش با من ارتباط داشت و حتی با هم به سفر كیش رفته بودیم. ما با هم صیغه محرمیت خوانده بودیم و یك سكه هم مهریه‌اش بود.
 این در حالی بود كه شاكی جاری شدن صیغه محرمیت را نپذیرفت و قضات بعد از شنیدن دفاعیات متهم برای صدور رای وارد شور شدند.