دنبال كردن تاریخ

دنبال كردن تاریخ


با وجود آن‌كه «تاناجی» هنوز اكران عمومی نشده، آجی دیوگان در تدارك تولید دومین قسمت آن است. او كه بازیگر اصلی و تهیه‌كننده این درام پرتنش تاریخی است، قسمت دوم آن را بهار سال جدید میلادی جلوی دوربین می‌برد. معلوم نیست خود او هم به‌عنوان بازیگر با این درام تاریخی همكاری دارد یا نه.
در داستان قسمت دوم، به ماجرای نبرد تاریخی بین شاه سولدف با ارتش محمد غزنی در قرن یازدهم هجری در منطقه باهریچ پرداخته می‌شود. یك تیم سه نفره فیلمنامه‌نویس، این روزها در حال نگارش فیلمنامه هستند. این فیلمنامه براساس داستان كتاب آمیت‌تریپاتی نوشته می‌شود. دیوگان اعلام كرده تعدادی از بازیگران جوان و قدیمی بالیوود در نقش‌های مختلف فیلم بازی خواهند كرد.
در «تانوجی: سلحشور ناشناخته»  به‌جز دیوگان، سیف‌علی‌خان و همسر بازیگرش كاجول هم بازی دارند. داستان فیلم درباره تاناجی مالوساره فرمانده نظامی شاه شیواجی در قرن 17 میلادی و نبرد تاریخی مهم و سرنوشت‌ساز  اوست. این درام تاریخی را ام رائوت كارگردانی كرده و دهم ژانویه پیش رو در هند اكران عمومی می‌شود. فیلم با هزینه كلان 150 كروری (حدود 21 میلیون دلار) تهیه شده  و پیش‌بینی فروشی بالا برای آن می‌شود./ تایمزآو ایندیا