حق با شماست

حق با شماست

# پرورش_گل- و- گیاه
كبیری از تهران:
 تشویق مردم به پرورش و نگهداری گل وگیاه در آپارتمان و تراس خانه باعث زیبایی و پاكیزگی شهر می‌شود. شهرداری‌ها با طرح‌های خود می‌توانند مردم را
تشویق کنند.

# آلودگی_هوا
جمعی از شهروندان:
 تنها راه‌حل مسؤولان شهری تهران برای مقابله با آلودگی هوا تعطیلی مدارس است. این موضوع برای زوج‌های شاغل مشكلات زیادی را به وجود آورده است.

# ازدواج_جوانان
كیهانی از تهران:
با توجه به تورم، بیكاری و دستمزد كم وزارت كار، جوانان دیگر رغبتی به ازدواج ندارند و ترجیح می‌دهند مجرد بمانند. چرا فكری اساسی برای این جوانان نمی‌شود؟

# حقوق_کارمندان
جلیلی از تهران:
درحالی پیش بینی تورم 30 درصدی برای سال 99 صورت گرفته که مقدار افزایش حقوق این سال نیز 15 درصد اعلام شده است! با توجه به آگاهی از تورم 30 درصدی چرا دولت و مجلس به افزایش 15 درصدی حقوق رای مثبت دادند؟

# بدهی_بانکی
یك شهروند:
 چرا دولت و قوه قضاییه نسبت به پیگیری بدهی بدهكاران بزرگ بانكی کاری انجام نمی‌دهد؟ این افراد به راحتی در جامعه حضور دارند ولی قانون با ایشان كاری ندارد.

# ارز _دولتی
حسن‌نژاد از تهران:
 اختصاص ارز دولتی با نرخ 4200‌تومان فقط باعث ایجاد رانت در بعضی از سودجویان می‌شود، هیچ كالایی با این نرخ وارد بازار نمی‌شود و تمامی كالاها با نرخ آزاد حساب می‌شود.

# تعطیلات_زمستانی
قادری از تهران:
 قرار بود تعطیلات تابستانی كاهش پیدا كند. با توجه به آلودگی هوا در زمستان، قرار بود چند روزی تعطیلات زمستانی داشته‌باشیم، ولی اقدامی از سوی دولت محترم صورت نگرفت.چرا؟

# شهریه_مدارس
شهروندی از تهران:
 مدارس عالی و رشته‌های دانشگاهی مناسب با توجه به پولی شدن و هزینه‌های بالای آن، مختص قشر مرفه است.  اقشار ضعیف و متوسط از این امكانات محروم شده‌اند.