نسخه Pdf

 کفش حاج قاسم معادل سر ترامپ است

سید حسن نصرا...:

کفش حاج قاسم معادل سر ترامپ است



دبیرکل حزب‌ا... لبنان، کمترین بهای خون سردار سلیمانی و نایب رئیس حشد الشعبی را اخراج ارتش آمریکا از منطقه دانست و گفت، سر ترامپ اندازه کفش سردار سلیمانی نیز ارزش ندارد.
به گزارش فارس، سید حسن نصرا... دبیرکل جنبش حزب‌ا... لبنان در مراسمی که روز یکشنبه در ضاحیه بیروت به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشد الشعبی عراق برگزار شد، سخنرانی کرد.
بر اساس گزارش شبکه المنار، وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش گفت: طبعاً روزی که این اتفاق افتاد آغاز تاریخی جدیدی است؛ نه برای ایران بلکه برای کل منطقه.
نصرا... ادامه داد: حاج قاسم از جوانی دنبال شهادت بود. به‌خصوص در دوران اخیر، او و ابومهدی همیشه در میادین جنگ و در میان شلیگ گلوله‌های متعدد بودند.
وی تصریح کرد: بسیاری از شب‌ها که یاد شهدا می‌کرد، سر در گریبان می‌برد. او می‌گفت که از شدت شوق لقاء ا... و دیدار شهدا سینه‌اش تنگ می‌شود، بسیار مشتاق پیوستن به کاروان شهدا بود.
نصرا... گفت: در فرهنگ ایمانی ما شهادت یکی از دو  امر نیک (پیروزی یا شهادت) است. بهترین چیزی که می‌توانیم به آن برسیم شهادت در راه خداست. نهایت کاری که دشمن می‌تواند در حق ما بکند این است که ما را بکشد و شهادت برای ما بهترین هدف است. این شهادت بزرگ و این عاقبت به خیری زیبا در مکتب امام حسین (علیه السلام) و زینب (سلام ا... علیها) حاج قاسم و حاج ابومهدی و مجاهدان ایرانی و عراقی باشد.
دبیرکل حزب‌ا... ادامه داد: این دو عاشق شهادت بودند اما به نظر می‌رسد که بیش از این نصیبشان شد: مثل امام حسین بدون سر، مثل حضرت عباس بدون سر، مثل علی اکبر ارباً ارباً شدند، شاید خودشان فکر چنین چیزی را نمی‌کردند.
وی گفت: ما امروز مقابل جنایت علنی روشنی هستیم. آنکه دستور داده، خودش می‌گوید من دستور دادم. کسی که اجرا کرده خودش می‌گوید که من اجرا کردم. وزارت خارجه و دفاع آمریکا می‌گوید ارتش آمریکا انجام داده است، ما در مقابل عملیات ترور مبهمی نیستیم که با عملیاتی انتحاری یا کمین یا خودرو بمب‌گذاری شده انجام شده باشد تا نیازمند تحقیقات باشد، ما مقابل جنایتی کاملا کاملا روشن هستیم. ترامپ دستور داده تا ارتش آمریکا این جنایت را انجام دهد و نیرویی از ارتش آن را با جزئیاتی که گفتیم انجام داده است.
نصرا... در ادامه پرسید: چرا این جنایت به شکل کاملا آشکار انجام شد؟ به شکل رسمی و عیان تا همه دنیا ببیند؟
وی در پاسخ گفت: دو مسأله است. همه تلاش‌های ترور قبلی شکست خورده بود. برخی عملیات‌ها لو رفته بود و برخی هم هنوز در ابهام است. آخرین بارش هم در کرمان بود که کشف شد و قرار بود نزدیک به حسینیه (-‌ای که حاج قاسم هر سال محرم در آنجا حضور پیدا می‌کرد) خانه‌ای خریداری شده و مقدار زیادی مواد منفجره در آن کار گذاشته شود و زمانی‌که طبق رسم هر ساله حاج قاسم آنجا می‌رفت، منفجر شود، که ممکن بود چهار تا پنج هزار انسان کشته شود. برای چه؟ برای اینکه حاج قاسم را بکشند. خدا او را حفظ کرد و این نوع شهادت [آشکار] را برای او برگزید و او شایسته این نوع شهادت بود. وی سپس ادامه داد: آنها قاسم سلیمانی، نقطه مرکزی محور مقاومت را زدند. آنها این مسأله را بررسی کردند، حاج قاسم چند هفته قبل من بود. صحبت از آغاز سال جدید میلادی بود و من گفتم که خوشحالم آن را با نگاه کردن به روی شما آغاز می‌کنم اما رسانه‌های آمریکایی روی شما تمرکز کرده‌اند و دارند زمینه فراهم می‌کنند. گفتم که دارند از ژنرال قاسم سلیمانی صحبت می‌کنند و من گفتم که آنها برای ترور شما طراحی کرده‌اند و حاج قاسم لبخند زد.
نصرا... در پایان سخنانش گفت: وقتی تابوت افسران و سربازان آمریکایی که عمودی به منطقه آمده‌اند، افقی بازگردند ترامپ خواهد فهمید چه کرده و انتخابات را هم خواهد باخت؛ اراده و هدف ما در محور مقاومت باید این باشد. پاسخ به خون قاسم سلیمانی و ابومهدی اخراج کل نیروهای آمریکایی از منطقه ما باید باشد؛ این هدف ان شاء‌ا... محقق خواهد شد و قدس و فلسطین نیز آزاد خواهد شد.