پول ما را خرج جذب 2 مهاجم جدید كردید

اعتراض خاموش بازیكنان خارجی پرسپولیس

پول ما را خرج جذب 2 مهاجم جدید كردید

قرارداد بشار رسن و بوژیدار رادوشویچ با باشگاه پرسپولیس نسبت به باقی بازیكنان متفاوت است، زیرا این دو بازیكن بر مبنای دلار با سرخپوشان پایتخت قرارداد بسته‌اند. از این رو هر روز امكان افزایش این رقم وجود دارد. به معنای دیگر، اگر بر مبنای دلار در زمان مذاكره، رقم قراردادشان حدود یك میلیارد تومان بسته شده بود امروز و با توجه به حجم گسترده افزایش قیمت ارز در بازار ایران، این قرارداد تا سه و نیم یا چهار میلیارد تومان افزایش یافته است. به همین خاطر باشگاه برای پرداخت فوری مطالب بازیكنان خارجی به مشكل برخورده است، اما این تنها مشكل سرخپوشان نیست.
 تحریم‌های ناجوانمردانه بانكی علیه ایران حتی این اجازه را به باشگاه پرسپولیس و مسؤولان نمی‌دهد كه زمانی برای پرداخت دلار به حساب خارجی‌ها پیدا كنند. برای این كار یا باید به صورت نقدی به بشار رسن و رادوشویچ پول بدهند كه در این صورت امكان خارج كردن ارز از ایران (بیش از یك مبلغ خاص و تعیین شده) وجود ندارد یا در حساب این دو بازیكن خارج از كشور پول واریز شود كه البته این هم راهكارهای قانونی زیادی ندارد و ماجرا به همان تحریم‌های بانكی برمی گردد. به همین علت، باشگاه از دو یار خارجی خود خواسته باز هم زمان بدهند. پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند تا با خرید زمان، مشكل را حل كنند، ولی صبر رادوشویچ و بشار هم حدی دارد.
آنها در مذاكرات با مدیران باشگاه، بارها به این موضوع اشاره كرده‌اند كه دیگر نمی‌توانند بیشتر از این به پرسپولیس وقت بدهند، زیرا خودشان صاحب خانواده هستند و به پول این قرارداد احتیاج دارند؛ به خصوص بشار كه در كنار پرسپولیس، چهار پنج پیشنهاد عالی در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دستش رسید، ولی ترجیح داد در جمع سرخپوشان باقی بماند. جالب این‌كه شنیدیم این دو بازیكن خارجی از مدیران باشگاه بسیار عصبانی و ناراحت هستند زیرا تصور می‌كنند محمدحسن انصاری‌فرد پولی كه قرار بود به آنها بابت طلب شان بدهد، صرف جذب اوساگونا و آنتونی استوكس، دو مهاجم خارجی كرده است!
انصاری‌فرد اما سكوت اختیار كرده و فقط به آنها می‌گوید كمی زمان بدهید تا مشكل را حل كنیم، ولی دو بازیكن خارجی معتقدند وقتی پولی كه قرار بوده به حسابشان واریز شود، وارد حساب سایر بازیكنان می‌شود، به خصوص یارانی كه به تازگی قرار است به پرسپولیس بپیوندند، دیگر زمانی برای صحبت نمی‌ماند و آنها منتظرند هر چه زودتر، تكلیف شان از لحاظ مالی مشخص شود. یكی از نزدیكان باشگاه در خصوص موضوع اختلاف بین پرسپولیس و بازیكنان خارجی خود به جام‌جم گفت: ما فقط طبق قراردادی كه داریم مشغول مذاكره هستیم تا به حال هم صبر زیادی از سوی بوژیدار رادوشویچ و بشار رسن دیدیم.
 آنها به پرسپولیس علاقه دارند و نمی‌خواهند شانس بازی در این تیم را از دست بدهند. از این رو به ما فرصت دادند تا بتوانیم مشكلات را خیلی زود حل كنیم. حالا باید ببینیم چه زمانی پول به دست باشگاه می‌رسد. در هر حال به محض این‌كه حساب ما شارژ شد، به بشار و رادوشویچ پول می‌دهیم. هیچ اختلافی هم در بین ما نیست.