سناریوی برنجی برای قتل همسر

سناریوی برنجی برای قتل همسر

مرد ویزیتور که درپی اختلاف با همسرش اورا با خوراندن قرص برنج به جای کپسول مسکن کشته بود ،پس از
2 هفته سکوت خود را شکست. اوبعداز این جنایت
 می‌خواست به خواستگاری  دختری جوان برود و دوباره ازدواج کند.
  به گزارش خبرنگار جنایی جام جم ، ساعت 15 و 31 دقیقه بیست و نهم آذر امسال یکی از ماموران کلانتری رازی با بازپرس  محمد تقی شعبانی ،  کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و خبردادکه زن30ساله که کارمند یک شرکت خصوصی بوده در بیمارستان بهارلو  به طور مشکوکی فوت شده است.   این در حالی بود که شوهر 33 ساله زن فوت شده    مدعی بود همسرش  برای درمان بیماری اش
 قرص‌های گیاهی مصرف می‌کرده که بعد ازخوردن یکی از این قرص ها، در خانه بی‌هوش شده و بعداز انتقال به بیمارستان فوت  شده   است.
تحقیق از خانواده زن فوت شده   نشان داد دخترشان پنج سال پیش با  پسر عمویش ازدواج   کرده که این مرد ویزیتورفروش آب معدنی بود. خانواده این زن در ادامه ، بیماری و مصرف قرص توسط دخترشان را رد کردند.
ماموران سپس از همکاران زن فوت شده تحقیق کردندکه آنها گفتند او مدتی بوده که   متوجه تعییر رفتارشوهرش شده و  با دیدن پیامهای عاشقانه او به زنی در تلگرام و واتس  آپ ، پی به خیانت او برده بود.  دوستان   مرد جوان هم
 گفتند؛ سهیل بارها گفته با همسرش اختلاف دارد و او را   به قتل  می‌رساند.
 همین جمع بندی اطلاعات باعث شد سهیل چهاردهم دی ماه به اتهام قتل همسرش بازداشت شود. او بعداز دو هفته سرانجام  دیروز نزد بازپرس شعبه   چهارم بازپرسی  دادسرای جنایی تهران سکوت خود را شکست و به قتل همسرش با خوراندن  قرص برنج به جای قرص مسکن  اعتراف کرد.
همچنین دختری که   قرار بود با او ازدواج کند نیز در تحقیقات  گفت : 24 ساله ام و لیسانس تجهیزات پزشکی دارم و به عنوان صندوقداردر مغازه کبابی  کار می‌کردم. محل کارم نزدیک مغازه برادرم است. از چهارماه پیش با سهیل آشنا شدم. او برای   مغازه برادرم آبمیوه می‌آورد.  او نگفته  بود متاهل است . حتی می‌خواست به خواستگاریم بیاید و ازدواج کنیم.  قراربود بعداز ماه صفر به خواستگاری ام بیاید که روزهای آخر همان ماه او و زنی که می‌گفت مادرش است تلفنی با من و مادرم  حرف زدندو گفتندکه چون پسر ودختر دایی شان در تصادف فوت شده اند تا چهلم صبرکنیم . بعد از مدتی متوجه شدم متاهل است و رابطه ام را با او قطع کردم. چند روز قبل عکسی از خودش فرستاد و مدعی شد با خوردن قرص قصد خودکشی دارد.وقتی به اداره آگاهی آمدم متوجه شدم او همسرش را کشته است.
 متهمان دربازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها  ادامه دارد .


اعتراف به قتل همسر با قرص برنج
"وقتی همسرم حاضر به جدایی نشد، سه باربرای قتل او اقدام کردم که ناکام ماندم اما چهارمین بار توانستم او را به قتل برسانم."    این جمله‌های سهیل 33 ساله   است که به اتهام همسرکشی   بازداشت شده  است. او در گفت و گو با جام جم به تشریح این جنایت خود پرداخت.
اختلاف داشتید ؟
من و دختر عمویم پنج سال پیش با هم ازدواج کردیم. او یک‌بار قبل از من، نامزدی اش به هم خورده  بودو می‌ترسید از من هم جدا شود. همین باعث شد که از سال گذشته   اختلاف‌ های‌مان براثر وسواس‌های او که  گمان می‌ کرد درحال خیانت کردن به او هستم بیشترشود. همین باعث شد که   دیگر نتوانم با او بمانم اما حاضر نمی‌شد طلاق بگیرد . چهارماه پیش با دختر جوانی آشناشده و در صدد بودم که با وی ازدواج کنم  اما باید همسرم را می‌کشتم تا از این زندگی خلاص شوم.
  از روز جنایت بگو .
 یک‌بارخواستم لوله  بخاری را بازکنم تا او براثر گازگرفتگی بمیرد که زنده ماند. بعد سعی کردم با ریختن  سم درغذایش  او را بکشم و در مرحله سوم می‌خواستم  با تصادف ساختگی نقشه قتل را اجرا کنم که نشد. سرانجام با خرید قرص برنج از عطاری آن را داخل کپسول ریختم وبه جای قرص مسکن به همسرم دادم واو راکشتم.
بعداز قتل فرارکردی ؟
نه. یک هفته   بعداز قتل،   30عدد قرص خوردم که بیهوش شوم تا با این ترفند همه اعضای خانواده  او و نیز خانواده  خودم گمان کنند که  به خاطر دوری از او خودم را می‌خواهم بکشم. دختر مورد علاقه ام نمی‌دانست متاهلم و  دست به قتل زدم.




اختلاف خانوادگی زنگ خطر جنایت
 محمد تقی شعبانی ،بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام جم گفت : دراین پرونده مرد جوان به جای پایان دادن به مشکلات درزندگی اش ،  بدترین تصمیم راگرفته است. وی پیش ازآن‌که ازهمسرش جداشود، باخانم جوانی آشنا شده و درصدد خواستگاری وازدواج با اوبوده است.اوحتی این زن راهم باگفته‌های دروغین وپنهان کاری فریب داده است.او سرانجام، بعدازتهیه قرص برنج آن رابه جای کپسول مسکن به همسرش داده ودست به قتل اوزده است.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد قدرت حل مشکلات را ندارند و همیشه تصمیماتی می‌گیرند که خطرناک و با فرجامی تلخ است. در این پرونده هم مرد به جای حل مشکلاتش با همسرش وارد رابطه ای شده که فرجام این رابطه قتل همسرش شد.